Bounce Bounce!

Někdy se cejtim jak v pasti, když je moje nálada tak naprosto závislá na náladě někoho jinýho.. Asi bych s tím měla něco dělat. Protože já nechci mít špatnou! :D

V sobotu jsem byla s Týnkou v Praze na B!B v Chapeau Rouge. Na to, že jsme se vlastně ani moc neopily (kvůli hnusnýmu vínu a Týny dietě->odmítat všechny pozvání na panáky to je fakt třída!), tak sme si to docela dost užily.A pařily jsme až do 3. A pak klasicky nasedly na opačnou tramvaj a domů se dostaly hrozně pozdě... :D Většinu peněz jsme utratily za jídlo, protože Týna si prostě musela dát svoje poslední (2:D) Twistery. Ale zbyly nám nakonec i nějaký peníze na nedělní nákupy v zasluněný Praze.

Taky se nám poštěstilo svést se rikšou z Václaváku až na Náměstí republiky zadarmo. No, asi to nebylo až takový štěstí.. kdo by jezdil v tuhle noční dobu rikšou že jo.. Ale sranda to byla :D

Ještěže jsou v klubech tak hodný lidi, který vás (a s vámi se!:D) vyfotěj. 

Všichni s kym bych se teď chtěla bavit tak jsou v Itálii, kde já nejsem a vlastně se tomu divím. Jaktože tam nejsem?!:D Ale jde jen o pocit, že tam nejsem s nima...
Zítra jdu KONEČNĚ ven s Ditou!!!:) Na to se fakt těšim. Bude to srandishka! :D

A co dělám celý dny? Zkoukla jsem všechny 4 filmy o Vetřelci a teď se chystám ještě na Promethea. Hrozně se mi líbilo Zrození planety opic (fandila jsem opicím! Ikdyž ten hlavní herec se mi fakt docela líbil :D) A dočetla jsem Továrnu na absolutno.

Jo a žádná Vyšší maturita nebude. Ani nižší. Bude prostě jen jedna bezrozměrná maturita. A to je fér ne? :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY