Byly jsme na tripu!

Zpočátku mi náš výlet připadal spíš jako Hra o přežití, když jsme se s kolama brodily bahnem a přenášely je přes řeku.. pak se to ale přehouplo do části podobné Hotelu Paradise. Teda podobné jen v tom, že jsme si žili jako v hotelu v ráji. 
Užily jsme si fakt docela dost dobrodrůža, a to hned první den při nehodě v zatáčce a nefunkční pumpě. Se silami už jsme někdy byly docela na hraně a jednou už jsem fakt myslela, že to nedojedu. Pak se ale člověk posilní, nají, vyspí a může se razit znova. 
V pátek přišla na řadu i pořádná párty v Liberci, kde jsem potkala úplnou náhodou kamaráda z dětství. V baru nám při bouřce vypadl proud, tak sme seděly (a ječely! :D) potmě. Když se přehnala bouřka, tak jsme vyrazily dál společně s našema novejma "high five" kámoškama až na diskotéku, kde jsme to no... docela rozjely a byla jsem ráda, že nás tam nikdo neznal :D 
Ráno jsme, ještě posilněny včerejším alkoholem, vyrazily na další cestu na Mácháč. 
 

Celkem jsme ujely 207km. A s tim jsem fakt spokojená! :)
Super na tom je, že až se pojedu příště projet, tak si budu připadat, jako když se vznášim-bez té 10kilové zátěže na zadním nosiči. 
Liberecká radnice :)
 
Naše zdravé svačinky.
"Cyklostezky" :D
A všechny 4 na rozhledně :)
Večerní pohodička.
V soukromé šatně na bazéně :D
U Mácháče :)
200km!

Komentáře

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY