The Door PARTY

Sobotní párty se nad očekávání povedla... Když mi těsně před začátkem napsalo několik lidí, že nedorazí, viděla jsem to na úplný propadák.
Ale pak začli chodit první hosti (o hodinu dřív:D) a začínalo to být lepší a lepší.
Nakonec nás tu bylo asi 30, což je o půlku míň než na narozeninách, ale takhle to bylo mnohem lepší. Navíc většina lidí byla venku s vodnicí, u fotbálku a nebo pak u beer ponku :D
Tumblr_m7xrh5yhaa1qmowaco1_500_large


Za večer jsem toho moc nevypila. Ok, už si vzpomínám co sem všechno pila :D
Taky jsem se hezky proběhla, odpočinula si v trávě, pak jela na kole pro kebab a pak ještě jednou :D
Výjimečně se nic nerozbilo. Jen můj nos (při nepovedeném akrobatickém naskakovacím láskyplném objetí:D). Au. A pak ještě jedno zranění z rozbitý lahve. (Anička vykrvácí! Ona umře!! :D )

Ráno jsem tak trochu zmateně zjišťovala kdo tu všechno spal a kdo jel domu. Brzo ráno navíc jeli kluci na brigádu a tak jsem zůstala v domě sama. Tak jsem začala uklízet a do poledne jsem to měla všechno hotový :)
Prostě pohodička.

A ještě jedna věc: lihovky na párty nepatří.. kdo to pak má mejt.

Fotky, klasicky, nemam. Ikdyž, možná je to dobře :D

 r a n d o m
Super značkový citronový pivko z Billy za 12 korun/2,7%Alc. 

Super kocour Joffrey! Miláček :)
A super večer (btw photoshop lvl 1000,no a co? :D)


A jestli chcete zkusit vyhrát super foťák zajděte na http://grandmaisunicorn.blogspot.cz/2012/08/giveaway-iii.html :)

Komentáře

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY