Maketa sluneční soustavy v životní velikosti!

Svatá Kanna.
Měla jsem fakt radost ze všech těch přání k svátku, co mi přišly, nebo byly řečeny.
Tentokrát mě upřímně potěšily i přání na FB, protože na svátky nejsou upozornění a ne každej si na vás vzpomene (ještě k tomu, když na FB nejsem jako Anna, tak to ani nezachytí "vyhledávače" pro hromadný přání :D).
A nakonec jsme se dočkala i dárků od mých nejmilejších kluků :D Tequilový pivo, kytici a časopis Kačera Donalda <3

Včera jsme měli v plánu jet někam na koupaliště, ale pak se rozhodlo, že je vlastně lepší jít jen k Aničce do bazénu.. a taky to bylo lepší :D Poznala Sochu a taky (jako všichni, kdo ho znají) uznala, že je hrozný, jak ví o každym všechno :D
Včerejší "oslava svátku" (původně grilovačka) se trochu vymkla kontrole a došlo i na paňíňa  a dokonce i na městkou policii :D Haha. Viva la paňíňo, nejlepší způsob jak pít vodku! :)
A taky jsem myslela, že jsem přišla o koucoura.. Docela nešťastnou "náhodou" sem ho vzala do Snacku (kde se všem hrozně líbil :D) a při cestě zpátky mi utekl..myslela jsem, že ráno přijde, ale nepřišel. Nemohla jsem kvůli tomu spát a tak jsme asi v 6 vstávala a šla ho hledat... A našla jsem ho! Na tom samym místě, kde se mi ztratil,je to prostě šikulka! :))

Dneska se mě Coca Cola pokusila zabít! Nekecám. Připravovala jsem maso k (velmi pozdnímu) obědu a omylem jsem nožem propíchla do lahve malou dírku (jo.. velmi pravděpodobná situace:D) To byste nevěřili co to všechno způsobilo.. Snažila jsem se zastavit ten gejzír koly, což se mi bohužel nepodařilo, takže myslim, že budem muset znova malovat kuchyň (ale až po party).

A to je asi všechno (vlastně ani moc ne:D).. sakra v poslední době se toho děje nějak moc! :D


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY