Rozjeď to!!

V neděli jsem měla asi nejdelší a nejnáročnější řidičskou akci za život.
Za volant jsem sedla už v půl 7 a vysedla až ve 2.
Zvládla jsem obávanou dálnici a dokonce i vyjet až do 2.patra v parkovacím domě. Hahaa!


Nakoupila jsem si k svátku hrozně moc super věcí. Největší radost mám asi z batohu (a peněženky), protože to sem fakt potřebovala a skoro se začínám těšit do školy, až si ho budu moct vzít (jsem jak prvňáček :D).
Pak jsem si koupila super krátký šortky, který jsem si vybrala asi z 10 dalších v Tally Weijl (přestože brácha o všech ostatních řikal, že jsou dobrý, jen o těhlech neřek nic:D).
Jedno puntíkatý tričko v NY. Protože proužky už mě možná i docela štvou.
A k tomu všemu jako dárek peříčkový náušnice a rovnou dvoje jako dárek od tety :)).

Taky jsem dostala hrozně moc sušenejch brusinek a brusinkovejch tyčinek od babičky.. Řikám si :sakra, vždyť močák už mám v pořádku. A pak mi to došlo (společně s tou přiloženou tisícovkou). Brusinky->Cranberries. Cranberries+1000,-Kč=lístek na The Cranberries!

Jooooooooooooo! Děkujuuuuu! :)

a jedna ještě z červnovýho focení:)

Komentáře

  1. Hele, babička je docela chytrá ty jo :))
    A už bych si taky zařídila, ty jo! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY