Do not reply

Čtvrteční večer se možná až moc rozjel.. Myslela jsem, že ho budu trávit třeba v poklidu u filmu, ale nevyšlo to.
Na poslední chvíli jsem se domluvila s Teenkou, že půjdem do Šneku, kde byli nějaký další lidi. Ale hned před hospodou jsem potkala Verču, jestli s ní prej nejdu k Drogimu do kina. Snad Teeně tahle minizrada nevadila, ale myslim, že ne :)
Koupily jsme si víno s tajnou přísadou (v Žabce nás chtěl skoro sežrat takovej malej podvraťák:D) a když jsme došli až k Drogimu, tak Verča zjistila, že nechala štrůdl na chodníku a běžela pro něj zpátky..
U Drogiho jsme se pokoušely otvírat víno, ale moc zručnosti jsme nepobraly..Ale nakonec se nám to fakt povedlo a jen co sme si nalily drinky, tak film skončil. Haha. Tak jsme si dolily další sklenku a koukalo se aspoň na Simpsny.

Pak jsem se zas navrátila do Šneku, kde už to bylo docela rozjetý, hlavně taky proto, že bylo pivko zadarmo (děkujeme Báro za zlatou medaili!). Nakonec jsem tam zůstala až do zavíračky a vlivem alkoholu udělala pár věcí, u kterejch by bylo mnohem lepší, kdyby se nestaly. Haha, baví mě bejt záhadná.

A to je asi všechno. Jo ještě něco, mam depku.
Ale troubili na mě mladý hasiči a cizí malá holčička mi řekla Dobrý den. Hned je ten svět hezčí.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY