Tygr, který je láska

"Everything is good in the end, if it is not good, it's not the end"

Tohle je asi moje životní motto, protože tak krásně odpovídá i mýmu druhýmu motu "still hope for the best".
A zatím je to prostě pravda. Nemůžete dělat ukvapené závěry, když vám dneska něco nevyjde, dneškem to nekončí. Protože zítra to třeba už vyjít může :)


Včera jsem byla na jednom super místě, přišla jsem si jak v první epizodě Star Wars.
Sice je to docela daleko a jelikož jsem nevěděla kam jdem, tak jsem byla docela votravná, ale fakt to stálo za to! :)


Komentáře

  1. to motto je pěkné :)
    jinak ohledně té mikiny :) mám ji z Takka, ale už to je pár měsíců, tak nevim, jetsli se dá ještě sehnat...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY