Who are you? U u u u

Někdy se o prázdninách fakt hodně nudim.. a někdy se v jednom dni děje tolik věcí, že to ani neni možný! :D

V poslední době je to vlastně spíš na tý lepší stránce :)
Pátek- autem v čajce s Elitou na kaktusovym čaji <3 a melounový vodnici a pak na pouť :D
Sobota- Skoky do Labe. Vedro a pivo na sluníčku. Pohodička. Domáč měl svátek, dostal sluneční brýle a jak se mu hodily! :)
fotka od Drogiho.



Neděle- Trochu krizovka. Rodinný grilování
Pondělí- Ranní překvápko u D., dočten Hrdý Budžes! Getting ready for MATURITA.
Úterý-vaření obědu pro babičku: los tortilos :) Chutnaly. 
Středa- VELKEJ DEN! Odpolední "pikniková" akce Jak zabít Týnu. Chtěly jsme jít vodnicovat a fotit na střechu, ale nikde to nešlo. Pak jsme chtěly jít k potoku, tam nás ale zastavilo pole kopřiv (zastavilo až někdy uprostřed, takže sme museli zase tu půlku projít zpět :D).Pak Týna vypila vosu, která ji popíchala jazyk a následně se (Týna) málem udusila ledem, kterej spolkla :D. Pak jsme prohlížely starý šílený fotky a ptaly se, proč jsme to proboha fotily!
aktuální :)
Večer jsem se nechtěla nudit a tak jsem napsala Týně, ať ještě někam jdem. Nakonec se z toho vyklubal jeden z nejlepších třídních minisrazů na námku. Příjemně (a levně!) jsme se opily z vína (za 50,-!) smíchanýho s tajnou recepturou! Hahaaa. 
Čtrvtek- Sakra, to už je čtvrtek? 

Ale mě to nevadí, já už se vlastně možná těšim na podzim. A na listopad. YEAH! ->>
The Cranberries s DITOU <3



Komentáře

  1. - Mně se ty boty taky vůbec nelíbí ale Kač je z nich naprosto unešená.
    - Díky za koment.
    - sluší vám to s kamarádkou

    http://fantastic-space.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. - poprvé mě ten obrázek úplně rozsekal, nemohla jsme si dopustit.
    - mě se líbí sám název toho města "Gotham" Nejvíc na tom filmu bylo super, že se mi prostě 2x změnil pohled na ten film, super tvorba.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY