Co budeme dělat, co budeme pít?

Prohibice.. tyjo, vážně mě to docela překvapilo a je to něco pro mě naprosto nepředstavitelnýho. V době, kdy je všechno, všude, pro všechny dostupný naprosto neomezeně by najednou z regálů měly zmizet věci jako rum, vodka a všechno ostatní nad 20%?
Z hodiny na hodinu musely obchody vyklidit regály a barmani zavřít lahve s alkoholem pod pult. Na čem teď budou vydělávat? A kolik tahle "sranda" bude stát stát?
Zítra je u nás Vinobraní, to si asi stánkaři na medovince moc nevydělají. Stejně to má být hlavně o vínu.

 


Druhý školní týden uběhl příjemně rychle, já jsem uběhla příjemně rychle 1500m(6:44, kdybych to zas zapomněla :D) a všechno tak nějak utíká. Co bylo před rokem? Před rokem to bylo hodně vážný, fakt jsem nevěděla, jak to vlastně dopadne. A dopadlo to dobře, a stále to dobrý je. Tak by to za rok mohlo být zase tak dobrý ne? :)
V úterý jsme byly s holkama fotit. Byla to sranda, super sranda :D A ty fotky se mi líbí (a to jsem je ani neviděla:D).
Taky jsem tenhle týden byla dvakrát v Galerii (uu). A tím moje kultura končí, jo možná se ještě zmíním, že sem začala číst Candide a Domáč se mi skoro vysmál, že nevim o čem to je. Ten je ale zlej, ha!

Taky jsme docela dost řešili maturák a všechno kolem něj. A docela to vyřešili. Oh yeah.

Musim sem přidávat víc fotek, ať to tu neni takový smutný a černobílý.


Komentáře

  1. Love it! Ty fotky jsou naprosto stylový!!! Krutě závidím :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY