Getting angry

Všichni lidé jsou falešní.
Jsem prostě jen člověk.
Jsem falešná?
(Logika je věda zabývající se lidským jazykem z hlediska argumentování)

Ale v poslední době se fakt docela snažím být fér, říkat věci do očí, neodkývávat všechno, jen proto, že se to očekává a nepomlouvat kamarády za zády.
Tohle chování by vlastně mělo být docela normální, nemyslíte? Hm?


Dneska jsem už skoro od rána strašně naštvaná. Možná to bylo tim, že jsem měla hlad. Nojo, něco na tom asi bude. Včera to vyřešilo Kinder Bueno a dneska nádivka u babičky.
Ale to nic nemění na tom, že mě fakt štve, když musíte reklamovat věci už po 4 měsících, ještě k tomu takový věci, bez kterých se prostě neobejdete a ten notebook nenabijete!!! A taky to, že musim jet na závody, ale s tím už jsem se smířila.

Jo a taky...Vítejte maturitní otázky ze ZSV. Já už si vás vážně příští týden začnu připravovat :-*

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY