Happy Ending

Středeční závody dopadly přesně tak jak jsem chtěla čekala. Nedoběhla jsem poslední! Joo! A Vepř byl druhej, hell yeah! Z toho jsem měla fakt radost, že těm hnusnejm, zlejm, namachrovanejm holkám ukázala.
Možná takový vůbec nebyly, ale všechny soupeřky se mi prostě takový zdaj :D

Ve středu odpoledne jsme s Domáčem sedli na vlak a jeli na "lázeňský" pobyt.

V Poděbradech bylo všechno úplně suprový. Dokonce i bowling, kterej naprosto nesnášim mi trochu šel (a proto mě bavil :D). Chutnal mi Hoegaarden (i ten druhej :D), ochutnala jsem všechny minerální prameny pro zdravý srdíčko <3, viděla šíleně roztomilý koťátka (a obří housenku a malinkýho ježečka a  milion kachen a ještě nějaký zvířátka), konečně jela na skatu dál než 3metry, nakoupila lázeňský oplatky (a jedno balení hned snědla v krásnym parku se "Smetanovou fontánou pro Zuzanu" :D), byla v Penny co vypadalo jak za války (protože se přestavovalo a tak se prodávalo ve stanu), probrečela jeden večer kvůli filmu Pokání, druhej večer jsme koukali na Zodiac, což je asi ten nejdelší nudnej film, na kterej jsem vydržela koukat.. a taky jsem dočetla knížku Candide. Doost zvláštní.

Ne že by snad něco končilo šťastně (všechno končí šťastně!), ale zrovna jsem si zpívala písničku od MIKA, u který mě brácha zase obviňoval, že zpívám vymyšlený slova. Což (výjimečně) nebyla pravda :)

A ještě jeden super tip nakonec :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY