Hu-huu-huuuu!

Září, je hned po březnu nejlepší měsíc v roce!
Vůbec mi nevadí, že tímto měsícem vlastně končí léto a prázdniny. Stejně by jednou skončily, září za to prostě nemůže.
V září doslova všechno září. Škola ještě nikoho nestihla naštvat, podzimní sluníčko ještě příjemně hřeje, listy už začínají chytat bronz (a zlato) a všichni jsou tak nějak milí a veselí.

Trochu lyriky pro začátek by asi stačilo.
Včerejší večer se velmi povedl, ikdyž nevyšel podle původních představ. 

První plán byl, že půjdu ven s Ditou a dodatečně budem slavit její narozeniny, to ale nějak nevyšlo a tak jsem šla bez Dity alespoň za Týnkou a Sárou do parku, kde jsme poslouchali super zvuky R2D2, pily pivka a fotily vtipný fotky. Když jsme dostaly chuť na víno a zjistily, že ho nemáme jak otevřít tak jsme šly k Domáčovi, kde už byla rozjetá párty a bylo tam docela plno. Zase jsme trsali na super disco písničky, popíjeli a dokonce sem si i stihla zahrát pár levelů Where is my water:D
Pak se šlo do Majáku, kde byla venku discoparty. Nějak se to stalo, že jsem půlku cesty jela na kole a vezla Týnku, nabourala do Sáry, spadla a nohy mám plný modřin. "Vevnitř" se ale stejně moc pařit nedalo, jen tam bylo zase hodně známých lidí.

Domů jsem přišla šíleně unavená někdy ve 2. A tak teď odpočívám and getting ready for next party!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY