Hvězdy

Věříte na znamení?
Třeba na takový, jak si řikáte, jestli stihnu zahnout za roh dřív než přejede tohle auto, napíšu dnešní písemku dobře? Prostě totální smyšlený kraviny, který se sebou nesouhlasí?
Asi jo. Dělá to tak hodně lidí, nemyslete si.

V sobotu jsme koukala na film Příliš dlouhé zásnuby. Je to film o válce, taková detektivka, kde hlavní hrdinka hledá svého snoubence, který možná padl ve válce, ale ona tomu nevěří. Tu právě tyhle představy provází celým filmem.

Ale o tom jsem vlastně psát vůbec nechtěla. Chtěla jsem napsat, jak mám ráda, když někam vejdu a zrovna hrajou něco od Cranberries. The Cranberries nejsou nějaká skupina co by byla zrovna IN a letěla ve všech rádiích, o to věští mám radost, když je náhodou slyším. Dneska hráli Stars a mě bylo jasný, že si v tom obchodě musím něco koupit. (a to jsme tam původně přišla vybírat hábit na hallowenskou party)

A přejte si něco až uvidíte padat hvězdu. Já si přeju pokaždý to samý a zatim to funguje :))

Komentáře

  1. Cranberries taky miluji, ty ještě dělají pořádnou muziku :-)
    Hezký víkend!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY