Kouzelný Liberec

V Liberci je vždycky tak krásně!
Asi je to teda tim, s jakýma lidma tam ten čas trávíte.. a já ho vždy trávila s těma nejlepšíma :)

Na náš "romantický týden" jsme vyjeli  v pondělí a já řidila, bylo to v pohodě, protože nebyl žádnej provoz. Večer jsme koukali na Melancholii.. upřímně, fakt se mi to nelíbilo, prostě jsem nepochopila jak a co tím ten režisér myslel.



V úterý (Kouzelné úterý od T-mobile:D) jsme šli na jídlo do KFC a pak do kina na Méďu. Úplně suprová komedie :) Sice musíte mít trochu přehled, abyste porozuměli všem vtípkům, ale i ostatní klasický vtipy byly dobrý :) A taky jsem v úterý poprvý měla bubble tea. Uuu to je suprový pití! :D Sice jsem se těma kuličkama jednou málem udusila, ale i tak je sranda to pít :)
Ve středu jsme se rozhodli, že se půjdem jen tak projít na Ještěd. Procházka se trochu protáhla a byl to spíš velký pěší výlet, na konci už spíš hra o přežití. Protože jsme šli pěšky z města až úplně na horu a pak zase pěšky do města. Nakonec zhruba tak 20km. A do pořádnýho kopce :D
Ve čtvrtek jsem se pomalu nemohla hnout jak mě bolely svaly. Nakonec jsme se ale přemohli a ještě se Sochou jeli na bobovou dráhu a pak v hroznym lijáku serpentinama zase zpátky do Liberce. Pak jsme pozvali Sochu na večeři a skoukli Diktátora (taky supr film :D).
V pátek bylo celej den hnusně a tak jsem jen hrála na Domáčově mobilu Where is my water. Asi tak 5 hodin... :D Večer jsme šli na přehradu ale hnusně pršelo a tak jsme šli za chvíli zase zpátky, na chvíli do McD a domů:)

V sobotu měl Socha oslavu na bowlingu. Nesnášim bowling, vždycky se u něj vztekám, protože mi nejde a ještě horší je, že když už jednou nehodim 0, tak to všichni oslavujou, jak kdybych byla nějakej retard a tohle byl světovej zázrak..
Pak jsme šli ještě na oběd, dala jsem si s Vaškem na půl 1kg kuřecích křidýlek a asi v 7 jsme jeli zpátky domů.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY