(nejen)Tramvajová dobrodružství no.3!

Na sobotní koncert v Praze jsem se fakt hodně těšila, měla to být totiž zase jedna akce s Verčou, vínem a spousty divnejch zážitků. Verča, víno a zážitky zůstaly, ale přidalo se k tomu ještě mnoho mnoho mnoho dalšího.
Hlavně hodně lidí. Na koncert dorazilo hrozně moc kamarádů a pak se šlo pařit do noční Prahy. To bylo úplně suprový. Všude skupinky mladejch lidí, co chodili od baru k baru, všude veselo, každej si s váma povídal, dokonce nám věnovali i hlinikový "pláštěnky" a tak jsme vypadali trošku jak z galaktický party :D Vidět noční Staromák trochu pod vlivem je taky úplně super, tahat (a zvedat ze země) opilou kamarádku je ještě lepší (a ujišťovat všechny okolo, že je jen unavená, když leží uprostřed chodníku je asi nejelpší.. :D).


Začali jsme pít tradičně v tramvaji, netradičně z McD kelímků o který jsem si byla slušně poprosit a kluk za pultem se na mě díval docela divně, když jsem řekla, že nic jinýho nechci. Stavili jsme se u Rádi, pochovali morčátko a pak vyrazili do centra. U vchodu mě trochu překvapila výše vstupnýho, ale co.. každej si "lidovku" představuje jinak.
Z Chapeau Rouge sme to vzali do Popocafepetlu, ale spíš než vevnitř jsme jen kecali a velmi vážně debatovali o vážných věcech. No, jak kdo.. :D A pak jsem se přece jen mrkla dovnitř a trsala s mojí kosmickou pláštěnkou a Kubou.
O půlnoci jsme se měli sejít s ostatníma, ale nějak jsme se nesešli, spíš jsme se ještě víc rozdělili a sešli se až zase na Staromáku odkud jsme šli do Rockcafe a pak vyprovodit holky na tramvaj :D
Z Rockckafe, kde zavírali se šlo do Vagonu a tam se pařilo úplně nejlíp, když začali hrát Rockenroll. Asi v půl 5 jsme odcházeli, ostatní jeli noční tramvají a my s Domáčem si hezky noční/ranní Prahu prošli hezky po svých :)
Tradičně jsme skončili zase v Andílkovi s velmi milou obsluhou v 6 ráno. Když otevřeli Alberta tak jedna skupina výpravy pokračovala nakoupením dalšího pití v kalení, ale my "už" šli spát.

Byla jsem ráda, že jsem ani moc nepila, užila jsem si to ale na maXXimum. Možná právě proto :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY