Záříš?

Konec prázdnin? Hahaha. No, vlastně mi je to i docela jedno. Tyhle prázdniny se mi nelíbily. Nejlepší týden byl ten první a poslední a ta výplň mezi tím vlastně ani za moc nestála. Jen občasný akce, který by se ale stejně dobře mohly dít o jakymkoliv jinym víkendu. Tím ale netvrdím, že ty by ty akce byly špatný :)


Napsala jsem si takovej malej "to do list", moc tam toho nebylo. Ale všechno se tak nějak vyplnilo. Poslední bod jsem tam dopsala jen tak, aby toho nebylo málo : Přečíst knihu. Číst knihy byla asi moje nejhojnější náplň prázdnin! :D
Co si tak vzpomínám, tak jsem přečetla Ostře sledované vlaky (nic moc:/), Hrdý Budžeš (za jedno ráno! :D), 1984 (hrozná depka!), Miláček (úžasný!), Romeo, Julie a tma (smutný smutnýý:( ), Továrna na Absolutno (nic moc), Podivné cesty (horový povídky), Tracyho Tygr (v angličtině! skoro:D) a hlavně jeden díl Toulek českou minulostí.. eeeh. Vítej můj milý dějepise!
Rozvrh mám docela v pohodě. 8 hodin mám snad jen jednou a celkově z toho není cejtit žádnej stres (=žádná chemie:D).

Včera jsme "slavnostně" zakončily prázdniny na Benzíně, ikdyž jsme se tam dostali vlastně jen hodně velkou náhodou. Původně jsem měla jet na grilovačku, tak sem měla v autě sbalenej stan a spacák, jenže pak se to nějak zvrtlo a začalo se pít už doma (whiskey :X) a tak jsem už nemohla řídit. Šlo se do Rendy, kde jsme poslouchali a trsali na songy z Jukeboxu /a s náma jedna hrozně opilá stará paní:D/ a pak jsme vyrazili směr Podlípa, kde ale vůbec nikdo nebyl (jen moje teta a tátové našisch spolužáků :D) a tak jsme vymýšleli plán jak se dostat na Benzínu.
Benzína byla nejdřív docela dobrá, když tam vidíte tolik známejch lidí a máte chuť tancovat..jenže pak slyšíte, jaký hrajou hrozný písničky, je tam vedro a vlastně se tam s nikym bavit nedá. Venku se kluci chtěli poprat, a asi měli, aspoň by byla nějaká sranda a moje bolavý rameno by bylo pomstěno(zmetek jeden mrňavej!),  ale nakonec si to rozmysleli.

Komentáře

  1. Závidím ten rozvrh. Ten můj je tak příšerný, že asi umřu... :(

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY