Nejlepší jsou věci, které dostanete ZADARMO

Mám za sebou dvě super "socko párty", kde jsem se zadarmo napila a najedla. Super!
V pátek u nás ve městě otvírali nový prostory ve fitness areně a tak byl k tomu raut a různé sportovní akce pro veřejnost. A tak jsme šli podpořit naše kamarády, kteří předváděli spinning a box a taky se příjemně občerstvit (talíř s malinama byl asi tak do 5minut prázdnej.. ale odolat malinám prostě nejde).
Pak se šlo sednou do Snacku, kde jsem si teda pivko už musela koupit za svý, ale ještě jsme stihly s Teenkou navštívit Bajuš v pizzéece a vyžebrat si jednu super velkou hrozně dobrou sýrovou pizzu! Nikdy jsem si po jednom dílku pizzy nepřišla tak nacpaná.
WÉ TÉ FÉ


Ve Snacku se nám ale moc nelíbilo a tak jsme zašli ještě na chvíli do Rendy, kde byl brácha. A pak přišla i Anička a začali sme "pařit". No moc mi to nešlo, protože jsem si i na písničky z jukeboxu musela půjčovat.. Kde jsou ty časy, když musíte pozvání na panáky zdvořile (až nezdvořile) odmítat??
Ale za svoje poslední peníze jsem si koupila jablečný cider. Nic lepšího jsem nepila! Mňam! :)

Domů jsem šla s lidma, se kterejma bych se asi nikdy jinak moc nebavila. To se prostě najednou ocitnete ve skupinách lidí a ani si neuvědomujete jak se to stane.

V sobotu jsme si s bráchou dělali hamburgery, yeah!
Dočetla jsem Cit slečny Smilly. Yeah yeah! Ale moc jsem to nepochopila.. nebo jako- pochopila, ale detailně bych o tom vyprávět nemohla. Bylo tam hrozně moc jmen, dat, údajů, dějů.. Ale jsem ráda, že jsem to dočetla. Až budu mít víc času tak si to přečtu ještě jednou.
A taky jsem byla pozvána jako "arbitr" na zkoušku, abych jim s bráchou pomohla vybrat písničky na nahrávání. Potřebovali někoho, kdo vůbec nerozumí hudbě. Good choice!
V neděli jsem pekla, dodatečně, dědovi k svátku perník a joo poved se mi!

Komentáře

  1. Dostala jsem hroznou chuť na maliny, ty si žiješ! :D Ty paruky jsou boží:) Užívej dál!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY