Nevšední alternativní párty

Ve středu jsem měla možnost jet s Týnkou a Borkem do Prahy na party, o který vlastně skoro nikdo nic nevěděl, jen to, že je vstup a welcome drink zadarmo a hrajou tam Kombajni. Vlastně se ani pořádně nevědělo, kde že to vlastně je.

=>>RAFUN!party (joo tentokrat budou i fotky! Od Barči :) )




Bylo to ve staré budově, doteď nevím k čemu byla dřív využívána-továrna?sklad? Už to bylo první překvápko, žádnej nudnej klubík, tohle bylo něco extra. Museli jsme si sice zvyknout na tu zimu, ale k tomu mi pomáhal zimní kabát, kterej jsem neodkládala a pivka zadarmo (nezůstalo to jen u welcome drinku).
Asi nejlepší překvapení pro mě byly Photolab. Tuhle kapelku znám už hrozně dlouho a sem tam ji poslouchám, ale nikdy mě nenapadlo, že bych je viděla na živo.
(odkaz na jejich bandzone -> Photolab)
Někomu se to může zdát na poslech nudný, ale v kombinaci s psychadelickou projekcí a celým prostorem na té akci to rozhodně nudný být nemohlo. Přijdete si jak na drogách a stejně tak vám přijdou i ti interpreti.
Pak jsme se dostali k prohlídce alternativních fotek.. eh, některé byly opravdu v e l m i alternativní. Nechci být úzkoprsá ani konzervativní, natožpak prudérní, ale nějaký už mi přišly fakt moc a beze smyslu. Nešokovalo to, jen hnusilo a pod vlivem 7%piv jsme se tomu vesele smáli (asi tak 30min :D)

Další koncert byl koncert Kombajnů na půdě, ten se mi líbil taky moc. Kombajni prostě nikdy nezklamou a vždycky se to rozjede, nezáleží na tom kdy, kde a kolik tam je lidí. Lidí tam opravdu moc nebylo, ale rozjelo se to hezky. (bandzone-> Kombajn).
Zbytek večera už se jen popíjelo, debatovalo nad fotkama a s holkama jsme jich stihly pár hoodně vtipnejch vyfotit. Dokocne jsem dělala nějakej rozhovor na kameru (sakra) a chtěly jsme jít na podium zahrát na kytaru, naštěstí z toho sešlo, jinak bych si to mohla připsat na můj seznam "opilejch Zombie"




"pózy" :D


Domů jsme jeli tramvají a vesele dorozdávali zvytek piv, co nám zbyli. To byste nevěřili jak sou lidi v nočních  střdečních tramvajích nedůvěřivý.. málem jsme je nerozdali! Týnka měla hlad, ale kluci nám nabídli, jestli místo McD nechceme skočit k nim na chleba se sádlem. Yes! Sádlo v 2 ráno to nejlepší pro váš metabolismus. Panáka kalvadosu už jsem teda odmítla, protože zhruba za 6 hodin jsme museli vstávat a jet zpátky do školy.

Vymotat se ráno po Praze byl taky dobrej oříšek, ale Týna to zvládla super.. já bych si na to asi netroufla.. No. Do školy jsme dorazili úplně přesně akorát. A dali jsme se do nacvičování. A už máme 2 songy!



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY