Veselý Halloween a šťastné nové Vánoce!

Všimli ste si, že sněží?
A neni to moc brzo? Vždyť jsem ani ještě nestihla zapálit svíčky v dýních na Halloween! Je to prostě tak nějak posunutý..Ale to nevadí, sníh nikdy nevadí :)
Joffreyho první sníh :))


Včera proběhla akce Čajovna v Elitě II, mňam! Proč chodit do čajovny, když může čajovna přijít za vámi?
A tak jsme rozdělaly vodnici, zapálily svíčky, povlíkly polštářky do orientálních vzorů, uvařily cca hektolitr čaje a litr svařenýho vína a vanilkovej pudink.
Tomu předcházel "Der Grossen Einkauf" na Mělníku, kde jsme si nakoupily na oběd a na kreativní část dne.
Ta proběhla v "čajovně", zdobily jsm si skleněný hrníčky (<3), podzimní svícny a dlabaly dýně.
Třetí část měla být "beauty", ale trochu se to zvrtlo. Vypadaly jsme opravdu, opravdu NÁDHERNĚ! :D
Těšim se na fotky :)

Já si svůj hrnek nepomalovávala, jsem prosně antikreativní nudistka (ve smyslu nudná :D). Ale mě se to prostě líbí víc takhle. A dokonce jsem si nedala černej čaj, olalá!

A nakonec, když už jsme u tý kreativity, můj super říjnovej sněhulák. 
Složení: naprosto mokrej, težkej sníh, květináč (joo můj první s květináčem:D), kamínky a úsměv!
Neni až tak malej.. to jen ta dýně je obří :)

Komentáře

  1. Taky taky sněžilo, ale nevím jestli bych z toho postavila sněhuláka, bylo to dost mokré :D. Dneska už skoro nic není, sluníčko už to stihlo zlikvidovat.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY