Watch me walk!

Jsem ve stresu. Z tolika nedůležitejch věcí, jako je třeba maturita, protože kolem mě musim neustále řešit věci daleko důležitější jako třeba kostým na Halloweenskou party (+ všechny další detaily týhle party), šaty na maturitní ples a to, jak přinutit moje vlasy růst do dýlky a ne do šířky. Mám toho prostě hodně.

A je mi smutno, když vidim můj malej opuštěnej blog /tenhle/ a když si vzpomenu na svůj starej suprovej blog, co jsem měla tak ráda, ale musela jsem ho opustit, kvůli předsevzetí. A taky se mi nelíbí jak to tu vypadá a jak píšu nudný články, nepřidávám žádný fotky. Nicméně (automatizovaný výraz) jinak to nejde. Nemůžu sem psát všechno a to co sem zrovna napsat nemůžu by asi zajímavý bylo.



Tak snad jen, že sobotní párty se povedla. Asi? Jo, nakonec jo. Vypila jsem toho víc než jsem měla, což se na mostě zase hezky vyrovnalo.
V neděli jsme měli třídní sraz kvůli půlnočku a fakt mam z toho našeho domlouvání radost, věděla jsem, že se na všem dokážem domluvit a že nebudem jako ostatní třídy! :)
Pak jsme jeli koukat na Promethea, a ani nevim jestli se mi to líbilo nebo ne. Asi spíš ne.
V pondělí jsem byla v divadle na Oidipovi, kde jsme s holkama celý představení čekaly jen na nahýho Langmajera. Dočkaly jsme se, ale jenom trochu. Vlastně na tom večeru možná byla ta hoďka v divadelní kavárně s roztomile nervoznim mladym číšníkem a banánovym šejkem.

Fotka od Teenky.

V plánu mám přečíst ještě 200 stránek Slečny Smilly a ještě jedny Toulky českou minulostí, vymyslet kostým na halloween, udělat maturitu, dostat se na vejšku a bydlet v Praze. Co by mohlo být dál mi zatim nějak nejde ani si představit.

Dneska jsem se velmi nevšedně natáhla na chodníku. Prostě jsem zakopla o nic. Tak mám hezky zničený oblíbený černý punčochy a krásně rozdřený ruce. Wopa!

A ještě něco mám vlastně v plánu: jít k volbám! :)

Komentáře

  1. Wau máš úžasný blog ♥♥
    Jsem nový follower :D
    http://sakfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Stresy s maturitou už teď?? Nech si to až na duben :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY