Halloween Party 2012

Nečekala jsem ji tak suprovou! :)
A tolik super originálních kostýmů. Všichni mě hrozně moc potěšili, když jsem viděla, jakou si s tim dali práci. Obávala jsem se, že lidí přijde hrozně moc, ale nakonec se to vešlo do 50.
Party probíhala v domě a v garáži, v garáži se hrál fotbálek a beer ponk, ale třeba já sem tam ani jednou za večer nebyla. Za to jsem byla na nákupu v Žabce ve svym super(wo)manskym kostýmku, lítala jsem na Sochovi a chtěla Pájině odjet s autem (ne neboj, nechtěla :D).
fotky od Áji -rajče

"paní pořadatelka"! :D
SUPERmani :))
s Lego vepřem :)

Elitní team!

celá maska 

makeup
můj krásnej Clark Kent :))
rodinka :D

(Absinthová) víla :)

sexy kost :D
výzdoba :)

¨
Lego crew
Tequila Sunrise :D
občerstvení :))

pusa pro Wilsona :D




"nejlepší kámoši" :D

Joffríkovy brejle

supermani :)
 

Nejlepší fotka večera :D

čarodějka a hrozivá Maki .)

a na závěr: bylo trošku plno

Komentáře

  1. ty masky jsou úžasný!
    takhle má vypadat halloweenská houseparty:)
    a tobě to extrémně sekne!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvaly :)) Jsem ráda, že se to líbí i někomu dalšímu :D

      Vymazat
  2. há tak to je super))určitě jste si to krásně užili, jak je vidět)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY