Jaká by se tatínkovi líbila?

Pondělí  bylo opravdu vyčerpávající.
Už v 7 jsme jeli do Prahy na kontrolu. Všechno v pohodě, jen mě nabírala asi nějaká nešikovná sestřička, protože mě ruka bolí ještě teď.
Už trénuju na pátek!!!

Pak to začalo být ještě víc vyčerpávající protože jsme od 11 do 17 hodin chodili po obchodech, s přestávkou na oběd v mexickym fastfoodu (konečně jsem objevila kouzlo vyzkoušet i něco jinýho než McD!). U oběda jsme s mamkou vedly hluboké filozofické řeči a když jsem ji řekla, že si připadám jak Sokrates, pán, co seděl s námi u stolu, se na mě zvědavě podíval.

Obešli jsme 4 společenské salony, ale v žádnym jsem si nevybrala. Všechno mi bylo velký. Achjo :D Myslela jsem, že mam klasickou konfekční 36, ale to teda asi opravdu nemám. V posledním butiku mě zklamali, protože šaty, který pro mě byly favoritem, měli jen ve velikosti 46, což už je přece jen trochu moc i na úpravu :D
Takže pořád ještě nemám žádný.
Zato Péťa si koupil, speciálně kvůli mýmu maturáku, novej oblek. Když jsme se s nim sešli tak už bylo chvíli po 5.hodině a já už fakt nemohla, tak jsem jen seděla na křesle a hrála hry na mobilu a přitom mírně kritizovala všechno co si vybíral, aby to vypadalo, že aspoň trochu dávám pozor. Pak na mě ta prodavačka zavolala, ať teda tatínkovi vyberu něco, co se mu bude líbit.. Mě to přišlo vtipný dost, ale vlastně v tom moc vtipu nebylo, tak jsem se nesmála, protože by to bylo možná tak trapný a přešla jsem to s taktní mlčenlivostí.
Pak jsme si ještě koupili bubble tea a zrovna měli nějakou akci 50% sleva pro toho, kdo žije Movembrem, tak jsme dostali 2 za cenu 1. Jupí! :)

A jedna super giveaway u Mamuta! :)) http://frozen-mammoth.blogspot.cz/2012/11/ice-age-giveaway.html




Komentáře

  1. hej hej... musi tam byt ten promo obrazek giveawaye xD ne obrazek mzho ksichtu xD omlouvam se jsetli to nebylo jasne, napravim to

    OdpovědětVymazat
  2. bubble tea mi vůbec nechutná :D
    snad šaty seženeš!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY