Kouzelné úterý

Po skoro roce jsem se vrátila ke Skins, poslední série, už ani nevim proč sem ji loni odsoudila předem.. Vůbec si to nezaslouží. Mám za sebou 3 díly a zatim mě to drží. Jen si řikám, že jsem vážně ráda, že jsem tak... nudná, a nic z těch věcí co se děje jim, se mi nestane. Nechtěla bych se hádat s rodinou, nechtěla bych pořád držet cigaretu, nechtěla bych zkusit všechny drogy na světě, vlastně spíš možná žádný.

Poslední dva týdny mám fakt hodně volnýho času, čím to asi bude, že...
Tak ho využívám k učení se na soutěž, která je už příští týden. WÉ TÉ FÉ.
V pátek jsem zvaná na jednu "house party", na kterou jsem faaakt hodně zvědavá a ještě nevim s kym tam půjdu, protože moje kamarádky zvaný nejsou. Pujdu tam vůbec?


Momentálně zrovna dost poslouchám tohle, asi tak 10 za den.
A taky samozřejmě trénuju posloucháním na koncert Cranberries, abych nevyšla z formy! Nemůžu se dočkat! :)

Školní uniformy, s Týnkou :)

"sexy", jo byla mi trošku zima

a nakonec Luke a Franky, která se mi v 6.sérii hrozně líbí. Ale rozhodně ne tim, jak se chová.

Komentáře

  1. Ah, nedávno jsem objevila Skins a s kamarádkou jsme naprosto chycený :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY