Křest CD Mimo realitu

Před koncertem jsme ještě měli domluvenou "tajnou třídní akcičku", která byla naprosto suprová. Jen škoda, že to nemůžu nikomu ukázat, protože to je tajný. Ale to co z toho vzniklo je fakt krása! :D
(bandzone MIMO REALITU)

Koncert začínal v 7, ale my tam s holkama dorazily asi v půl 9, protože jsme se "zdržely" u Teenky :D Nevím co se to s náma děje, asi se vracíme do mladých let, ale koupily jsme si zase vodku. Divné, divné!
42? :D


Banánový paňíňo II, Vodkaktus 


klasický fotky z mobilu, co si na ně vzpomenete až za dva dny.

Koncert byl suprovej. Bylo tam hrozně moc lidí (nakonec asi 250), všichni pařili. Koupila jsem si CD. A někde jsem vzala svítícího panáka od Metaxy a hrozně se mi líbilo, jak svítí, když v něm něco je :D K dalším bonusům večera musím započítat i to, že jsme v jukeboxu objevili 7 volnejch kreditů. Yes! :D
Největší spokojenost!
Druhá největší spokojenost! (ne kvůli tomu pivu! :D)
Pak se lidi přesunovali Podlípu, já se tam přesunula autem nějak brzo, a tak jsem se začala bavit s úplně divnou skupinkou lidí :D No.. naštěstí za chvíli přišel Domáč se Sochou. Stejně jsme pak šli domů, protože Socha měl hlad a já chtěla jít spát.

Na neděli jsme plánovali velkej večer deskových her, nakonec to skončilo jen u Bang a Carcassone a bylo nás jen 6. Ale to rozhodně nebylo mínus. Byla to sranda :D A dokonce jsem dvakrát vyhrála! Nakoupili jsme na večer hrozně moc dobrot, třeba rodinnou pizzu, kterou nám Socha rozkrájel na pidi kousíčky, sušený ovoce, medovo/hořčičný brambůrky a rum s kolou, kterej sme pili z našich Star wars kelímků <3

V neděli jsem nám udělala snídani do postele, ale už ve 12 jsme museli jet do Prahy, aby se Socha měl jak dostat domů. Brácha si (po úmorném vybírání) koupil kabátek a já suprovou červenou košili. Jo, konečně budu moc vyřadit tu co mám z chalupy po babičce. Taky jsem po hrozně dlouhý době byla v Ikea a zas tam dlouho nepůjdu. Zajímalo by mě, co tam ty davy lidi pořád dělaj :D Koupila jsem si jen vonný svíčky :) Abych je už nemusela Teenc závidět :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY