Neverending paaarty

tududů dududůů (článek je hodně dlouhej (full of experiences+photos!, a jestli se vám to nechce číst, tak jděte na konec, ten stojí za to! .)

Všechno to začalo pátek večer, když jsme s Teeno načaly první vínko. Zaply jsme si clubmusic, čimž se automaticky zapnula i pořádná párty nálada (to možná spíš po tom vínu), ještě jsme stihli zaběhnout dokoupit něco dalšího k pití+dárky pro BJ na kolaudačku.
Když jsme přicházely bylo tam už docela lidí a tak jsme to našly v sídlišti hlavně podle zvuků. Byt má velkej, ale ještě vůbec nezařízenej.. Nedokážu si představit že bych teď bydlela sama.
K základnímu vybavení ji chyběla i třeba obyčejná vývrtka, a jelikož mi otvírání klíčema nebo zastkování přijde složitý, zvolili jsme variantu vyjednávací a šly se zeptat sousedů.

První  nám otevřela velice podivná dáma, drogy? Druhá byla zase úplně v pohodě veselá a i vývrtku nám zapůjčila! Moje piva byly otevřený zubama! Yeah, taky bych se to chtěla naučit. Dámička!

Pak následoval přesun k Teence, sraz s druhou Týnkou, s Olgou, s bráchou, odvoz.
Narozeninová párty na Benzině byla asi nejlepší párty, co sem tam kdy viděla. Všude samý známý v pohodě lidi, dobrá hudba, dobrý pití, ledy zdarma (:-*), Holanďani! :D, striptérka (jo to možná ani nebylo moc plus :D Je docela nezvyklý když kolem vás projde na diskotéce někdo úplně nahej :D) a Domáč, kterej by se asi nikdy jindy na takový akci neobjevil.
Domů jsme se dostali asi ve 4, protože jsme ještě museli domluvit Holanďanům, že už žádná další párty neni a zítra v 8 musej vstávat.

Zítra: 7:59, zvoní mobil :Tyvole kde ste?
Zaspali, chacháá. :D

Takhle jsem měla vypadat...

..a takhle to dopadlo..klasický bitchies :D

Na oběd jsem šla k babičce, totálně zničená. Přes celý město ve stavu tak, jak jsem v pátek přišla. Stav ne zrovna výstavní. Babička se o mě vyjádřila, jakože vypadám trochu zmuchlaně. Nedivim se, vlasy načichlý kouřem, rozmazaný oči, roztrhlý silonky. Kočička!

V tu dobu mi přišlo nemyslitelný, abych v sobotu ještě někam šla. Ale jelikož jsem to holkám slíbila tak mě Týnka v 7 vyzvedla a jelo se. Doufala jsem že to skončí u filmů a vína. Bohužel na víno (ani na film prakticky) nedošlo. Vodkový paňíňo a Skins. Ideální kombinace.
Vodky jsme vypily fakt hodně.. hodně.. hodně. Ale bylo nám dobře, i ráno! :D Holt dobrej džusík.
Cestou na diskoteku jsem vyjednala jeden kebab zdarma (oopa!) na slevovej kupon ještě ze třídního srazu.
Podlípou to neskutečně žilo, pořád sme jen tancovaly a dělaly kraviny. A Barča kočička mi rozepínala šaty :-* /doufám že si čteš můj blog :D/

A neni v tom methanol?
-Uvidíme.
Meruňkovej Třešnovej Banánovej (nejlepší!)
a to nad tim je vodka, bohužel. Ueeergh.

Domů jsme se dostaly až v 5. Yes! Už neusínám ve 2 :D OH WOW!

A v neděli hezky učeníčko na soutěž, Chebe těš se! Já se totiž moc netěším.

Dneska jsme měli "mini oslavičku" Vepřových narozenin. Jsem ráda že se nešlo do čajovny, ale jen na čajíček k Teence. Mňam! A na pizzu (taky k Teence) mňam! Snad se Áje dárek líbil (kdyby ne, tak si ho klidně nechám :D). A zjistila sem, že Carcassone je vlastně docela sranda!

Zítra jedem do Temelína.
Při vstupu se podepisuje potvrzení, že nejste terorista.. jenže co když jsem a ráda lžu? Chachá!

A jestli máte rádi Star Wars (a ikdyž nemáte), tak si tohle pusťte :-*
Proč mě nemáš ráda, když mám rád Hvězdný války? :)
Tumblr_mdcai0f7sa1qcatv3o1_500_large
Finally! My favourite Disney princess!
ok a do třetice Star Wars, jak nám tu u nás staví Hvězdu smrti. (foceno z mostu asi ve 2 ráno)

Tumblr_ma1pv24hsh1rcru73o1_500_large

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY