Problem?

sobota v Praze

V úterý jsme konečně fotili TABLO. No konečně spíš z toho důvodu, že jsem se fakt těšila, ne že bychom to nestíhali :) A nakonec vypadá i docela originálně a vtipně (teda mělo by vypadat), moje fotka mi teda přijde hrozňoucí, ale prej je to jen sebezdání. A dneska už nám poslal jeho finální verzi a je to suprový! :)

V pátek jsem měla v plánu jít do tanečních, ale můj plán zřejmě nebyl slučitelný s realitou, ačkoliv na něm nebylo nic nereálného. A tak jsem se ze silonek, šatů a podpatků převlíkla do normálního stavu a společně s Ditou a bráchovejma kamarádama vyrazila do Rendy, což se ukázalo jako velmi dobré uvážení pro vydařený večer.
Přišla za náma ještě Teena s Týnou (a jejich rodičema :D se kterejma sme superpařili) a prostě mě to tam i se všema těma ostatníma lidma bavilo. Měla jsem dva výborný jablečný sajdry :D (asi nejlepší alko pití, co jsem kdy pila, prostě jablečnej mošt :) ). Odcházeli jsme "už" ve 2, protože jsem v 7 musela vstávat na vlak do Prahy.
S Ditou :))
Vstávala jsem o hodně dřív, protože mi ten večer asi nějak nesednul. Nakonec ale vyhrál smysl pro povinnosti nad smyslem pro zdraví a v 8 jsem se s ostatníma sešla na nádraží.
V Praze jsme se zúčastnily Dne otevřených dveří pro všechny fakulty UK. Nevim jestli mi to k něčemu bylo, snad jo.A taky mám 3 nový propisky.
Pak jsme zašly do SB na kafe ("moje" s nápisem Kana :D) a pak po obchodech, nic jsem si nekoupila, protože pro mě bylo obtížný se skoro už jen udržet na nohou.
Cestou domů jsme seděli v kupé ještě s Fandou a Vojtou a docela dost se smáli. Hezkym unavenym smíchem.


A NEZAPOMEŇte si poslechnout tohle! :) 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY