Zítra je HALLOWEEN!

Že byl Halloween včera? Možná! Ale u nás se slaví až zítra na Halloweenský párty.
Nevim jak kdo máte zkušenosti s pořádáním oslav ve vašem domě. Já poměrně velký.
Ale i tak jsem udělala jednu začátečnickou chybu.. nebo spíš, myslela jsem si že už zvládnu všechno.. ale víc než 60 lidí u nás v minidomě asi ne. Můžu si za to teda jako sama, že.. Pořád jsem chtěla mít pravou "emerikn" párty, kam přijde 100 lidí a druhou půlku lidí vlastně ani neznáte. Jenže se začínám bát, že to nebude ono.
Tumblr_mcs7pqbrha1r1gj30o1_500_large
->> fotky dál v článku :)


Nejdřív jsem absolutně nevěděla za co jít, ještě k tomu, když jsem chtěla masku do páru.
A pak mě toho zase napadlo tolik...
A tak jsem se dala do výroby. Žlutý uši na Pikachu, kšiltovka pro Ashe (na pokebal ještě nedošlo).. pak fialovej sprej na vlasy pro Leelu, oranžovej pro Frye, Leely speciální "náramek".
A pak čirou náhodou jsem v Liberci v secondhandu objevila (mezi dětskými :D) kostým, kterej vám ukážu až po párty, ať je to trochu překvapení, ikdyž většině lidí jsem to už stejně (v nadšení :D) řekla.

Dneska jsme ve škole psali češtinářskou olympiádu. F.Y. Docela HC.
Odpoledne jsem se šíleně rozčílila u pečení halloweenskejch koláčků. Ne, ze mě cukrářka nebude.
Náladu mi spravilo až dlabaní obřííí dýně s Domáčem :) joo je suprová!
naše krásný lístky na maturák :))
můj krásný Joffrey :)) 
moje "krásná" maska Doktorky Ziry 
a tričko z nový kolekce HM. Sice už galaxy print bude mít každej, ale to mi stejně nezabrání si něco v tom duchu pořídit taky. Ideálně šaty na maturák. :))) 


Socha na obědě :D

Veselé Vánoce! Přejou Halloweenský dýně.. jako kdybych o tom nemluvila.. (Kika, Letňany)

a ještě super bonusovej tip na halloween :D

Komentáře

  1. Tak to jsem na tě zvědavá, já dneska malovala kámoše jako lebku (Nuda, ale nic jinýho nechtěl)
    A to tričko vypadá perfektně, u nás v H&M to ještě neni :D

    OdpovědětVymazat
  2. MILUJU HALLOWEEN, kdyz mrknes na muj blog uvidis tam uplnej halloweenskej spam! :-DD

    moc ráda bych te pozvala na GA u mě na blogu - http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/10/big-smile-giveaway.html

    P.S - Jsem tvá nová sledovatelka blogu! :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY