Aspoň máme něco pro kočku!

Vánoce jsem přežila velice příjemně, spíš je asi vhodnější výraz, že jsem si je prostě užila. Sice už mi několik let nejde nasávat tu pravou atmosféru Vánoc (a nepomáhá tomu už ani vůně bramborovýho salátu a cukroví..), ale i tak se prostě snažim si racionálně vštěpovat, že tohle jsou VÁNOCE, tak si je koukej užít.

potkali jsme páva. Narcis-prohlížel se v zrcadle!
Na Štědrý den jsme šli tradičně celá rodina do Zoo, na to jak nemám ráda Zoo, to bylo vlastně docela milý a zábavný. Až na to, že tentokrát žádnej bílej tygr neutekl.
Na zlaté prasátko kašlu, protože jsem si prostě nemohla odpustit párek v rohlíku z kiosku vedle tučňáků.

Nejvíc jsem se těšila na dárky. Ani ne tak na ty moje, ale na to, až si je rozbalí ostatní. Vánoční dárky jsem měla poměrně jednoduše vyřešené-každý dostal lístek na můj maturák. Vtip byl v tom, jak to zabalit. Většina dostala lístek v knize (děkuji Dějepisná soutěži za tak hojnou zásobu! Myslím že bratranec měl určitě radost z titulu "Slavné dny české historie, korunovace Karla IV římským císařem"!), babička společně s fotkou (na který Vašek ZASE nebyl rozeznán:D) a Péťa společně s kondicionérem na vlasy(:D). Nejlepší to ale bylo se Sochou, kterej si ten svůj lístek pořád ne a ne vybalit a tak byl z toho chudák nervozní, nakonec mu zbýval už jen jeden měkkouš a ejhle! byl tam lístek! :D

aktuální přáníčko ze ZOO. Můj mobil má aplikaci na úpravu fotek jooo!


Další past na Sochu byla nastražena při rozdávání dárků, on jakožto nejmladší musel vylušit dárek na kterém je napsáno "Shakespeare IV, V, VI, VIII" což mělo značit Jindřícha (dědu), brácha dostal dárek s úryvkem ze Svatováclavského chorálu (Václav) a já s názvy filmů od režiséra, který natočil Annu Kareninu (Anna).
V soutěži o nejlépe zabalený dárek spolu těžce soupeřili Vašek se Sochou. Socha se svým uměním ala dawnův syndrom aneb spotřebuj co nejméně papíru a nejvíc lepenky proti Vaškovi s jeho intelektuálním pojetí Vánoc v podobě "balícího papíru" s příklady z algebry, analýzy a termiky.

Ze svých dárků jsem měla vážně radost. Největší radost a zároveň největší zklamání bylo z mých maturitních šatů. Pro změnu- jsou mi malý! Hahaha. Pak jsem dostala svítící sprchu (sprchu? cožee!! :D) , parfém, růžovýho kulicha, přívešek na klíče Millenium Falcon ze Star Wars, dílo řeckého filozofa Plutarcha "Rady manželské, Útěcha ženě, O lásce", jeany a dál už si nevzpomenu.


Komentáře

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY