Koncert THE CRANBERRIES v Praze

Toho pátku, 30.112012., jsem se nemohla dočkat už od léta, kdy jsem se o tom koncertu dozvěděla. Panebože, Cranberries v Praze, uáá! Hned jsme si Ditou koupily lístky a odpočítávaly měsíce, týdny, dny a pak už jen hodiny a minuty, který jsme si vystály těsně před podiem.
Fotografie
/zdroj obrázků/
Stály jsme těsně pod ním, v druhý řadě uprostřed. A bylo to naprosto suprový. Dolores se na mě usmála! Po předskokance Katarině Knechtový, která nikoho nijak zvlášť neoslovila(až na jejího super klávesistu, kterej si to vyloženě užíval a rozjížděl to tam jak blázen :D), ikdyž se fakt snažila a šlo jí to, se konečně zhaslo a začali nastupovat členové kapely.

První písnička byla Just my imagination, takže hned párty. První řady skákaly, tleskaly, mávaly. Nevim jak to bylo za náma, ale vlastně mi to bylo dost jedno.
Zahrály moje nejoblíbenější z novýho alba. Pak pár starších, který jsem moc neznala, tak jsem ani nemohla zpívat. A pak největší hitovky. Když začali hrát Zombie, myslela jsem, že se rozbrečim dojetím! Ale jen jsem tam strnule stála a uvědomovala si, že ji vážně slyšim naživo. Po tolika letech těšení se! Uáá!
Hráli ale i docela smutný a pomalý písničky, který podle mě mohli vynechat. Jako třeba No need to argue, ikdyž tu mám zrovna hodně, hodně ráda :))
Fotografie
FotografieFotografie

Poslední písnička byly Dreams. Celá hala vyzpívávala refrén, všichni tleskali, mávali rukama. A pak se najednou Dolores otočila, s ní celá kapela a zmizeli. Ok, mysleli jsme si, že se jde třeba prevlíknout (během koncertu vystřídala 3 oblečky), ale ne.. to byl prostě konec a došlo nám to, až když začali rozebírat stage.

Úplnou náhodou jsme potkaly na konci Ráďu s Péťou a ukázali nám kde je obchod s tričkama.
F.Y. mám svoje Cranberries tričko <3 :)) 

Koncert to byl pro mě naprosto úžasnej, není jiná kapela na kterou bych šla radši, takže můj dojem je hodně neobjektivní. Dolores zpívala snad ještě líp než na CD, což mě vlastně i dost překvapilo, ale prostě naživo byla fakt skvělá. Hlavně její oblečky (nejdřív zvonáče s třásněma, pak suprový stříbrný šaty s cvočky a martensky a nakonec červený satenénový šaty)a tanečky <33. 
Takže jediný minus pro mě byl ten zvláštní konec a to, že nezahráli Animal Instinct a Ode to my family.

EDIT: jak jsem se tak dočetla, tak se s náma rozloučili už písničkou Zombie a to, co hráli potom byl jen přídavk. OK :D

!!MILUJU VÁS ROZJEĎ TO!!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY