Není párty jako párty

Pátek byl pro mnohé z nás možná i zklamáním. No co si budem povídat, párty v 6 lidech, kteří z většiny nepatří zrovna do vaší elitní jednotky, tak to není zrovna párty hard.
Takže to skončilo u 2 piv (a jednoho rozbitýho :( :D), vína pro nás a rumu pro ostatní. Deskových a vědomostních her (vymejšlení básniček byla docela sranda :D) a naštěstí se nepokračovalo ve sledování Terkel má problém, worst animák ever.

Celou sobotu jsem věnovala úklidu, na neděli bylo v plánu učení, ale zatim tento stav nijak nepokročil k uskutečnění se.

Sobotní párty byla wooohooo hodně dobrá! :D

Hlavně když Dita, nejvíc sexy žena, si nabalila jednoho zajíčka (:D), kterej nás nejdřív moc mile zval na panáky, ale pak už tak milej nebyl a já se ho bála :D. Taky tam byl jeden výřečnej starej barman, kterej vypadal na 70, řikaly jsme že vypadá na 30 a bylo mu 50. Tak nás "pobavil" historkama z minulýho režimu a vrátil mi 5,-korun za nefunkční JUKEBOX!! :D (chtěly sme si s Ditou nechat zahrát Linger, abychom si to nemusely zpívat se sluchátkama :D)
:D :-*
:
Krásná Baruška :D Doufám, že si pamatujete jak sme si všechny 3 připily na "vany"! :D
pán se šroubovákem :D 

Měla jsem v plánu jít ještě Podlípu, ale nějak sem to nedala a usnula jsem v čajovně :D. Ale ta vodnice byla fakt dobrá :).
Když jsme s holkama odcházely, tak jsme si šly ještě prohlídnout velkou bouračku na náměstí, která ráno zaspamovala celej FB. Vypadalo to faakt hodně drsně. A pak jsme dostaly chuť na kebab, na kterej se nám ale nechtělo čekat půl hoďky a já na něj mam chuť ještě teď :(

A konečně jsem našla písničku, kterou jsem si ani nemohla zpívat, protože sem neznala slovy :D



Tak co, jak se těšíte na pátek? :D 

A taky jsem o víkendu shromažďovala věci do tomboly-velmi úspěšně!
A obarvila jsem si vlasy. Jo, je to zase klasicky hrozně vidět (není :D)

Komentáře

  1. ¨Není zač ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Občas holt věci nevychází podle našich představ :-). První fotka je strašně zvláštní, líbí se mi ( ostatní takové ty typické pařící ). A vodnici bych si dala, dlouho jsem ji neměla - vysedávání na louce skončilo snad počátkem října :D.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY