Přežila jsem konec světa, a vy?

.. a taky jsem přežila miliardu vánočních statusíku na fejsbůčku, ale to až dneska, protože o Štědrý den naštěstí na FB nechodim :D

We survived!
<-tyhle super trička sme získali úplně náhodou při vánoční procházce Prahou na koncosvětovou párty, když se nás nějaký lidi zeptali, jestli věříme na konec světa a chceme dáreček. Jasně že jo!
Ta party byla hodně dobrá :D Pili jsme z našich Star wars kelímků vodku s džusem, já teda nejdřív jenom vodu, protože mě zastihla prazvláštní dvoudenní žížeň :D
V devět hodin se začaly povyměňovávat dárečky, já sem dostala úplně super tričko od Martina s textem jedný písničky od Mariny <3. A Jarmil mě z dárku ode mě taky radost, a snad upřímnou :D
Pak se losovala tombola, a hádejte jaké magické číslo jsem měla! Anoo správně! A hádejte jaké moje jediné číslo vyhrálo? Ano správně! A hádejte který jediný čísla se omylem opakovala? Anoo taky 42! A tak jsme si ten výherní salát(edit: SALÁM!! :D) rozdělili napůl :)

Na půlnoc se šlo do parku s výhledem na celou Prahu odpočítávat konec světa, a hádejte co se stalo? Nic :) Ale aspoň to bylo blízko ke KFC :D

/fotky od Rádi a Báry
hrozně hnusný víno s brandy, fuj! :D
jak jsem byla naštvaná, že nechci Twistera  :D

Komentáře

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY