Snowtime!


Nezvykle dlouhá odmlka, nic se tu dlouho nedělo. Haa. Tak to bude holt bude dneska dlouhý, a nebo ne? :)
Napadlo u nás nezvykle hodně sněhu, což je naprosto super, protože na sněhu je sranda. Hlavně na sněhu v autě, zatáčkách, se zataženou ruční brzdou, na poli :D

C71G_A
super kvalitní (asi jako všechny následující fotky) ->>


Q24wcM
Nasněžovávalo :)
Cat in the box 
 Mikuláš!
kočička :D 
není nad to, mít čistý výhled a funkční stěrače ;) :D
A tím naše páteční adrenalinová cesta teprve začínala (ten zvuk, co nám vydává přední kolo už ani nepočítám). Nejhorší fáze přišla při výjezdu na Javorník, kde byla asi tak 95% šance, že to nevyjedem a budem muset tlačit. Ale, dali sme to!
a na závěr jedna "krajinová" :D 

Největšího novinka tohoto týdne měsíce roku? Koupila jsem si maturitní šaty! Konečněě!
A víte co? Jsou černý! Ha!
Taky jsem si nějak oblíbila deskový hry. Osadníci z Katanu a Carcassone.  F.Y :D


Jeden vtípek nakonec:
Kolik váží hipster?
.
.
Jeden instagram!


Dneska se mi zdálo, že nás bombardovali rusové a zavřeli do koncentračních táborů, odkud se mě snažil vysvobodit Brumbál s Neviditelnym pláštěm.

Komentáře

  1. Pěkná nadílka koček ;-).
    Doufám, že nám tu maturitní šaty brzy ukážeš.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Jakože fakt? Fotka z okna roudnickýho gymplu? :D Takže nějaká zajímavá blogerka z Roudnice? To se mi ještě nestalo. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY