A jakej byl váš maturák? :))

Nejúžasnější, nejlepší, nejdokonalejší, nejzábavnější, nejpromakanější, nejkrásnější, nej nej nej. Každýmu přijde ten jeho ples prostě top. Ale ten náš byl top i pro ostatní :) F.Y.
Oktáva 2013


Hodně lidí mi říkalo, že už jen holky (a jejich šaty) jsou v naší třídě "o třídu" výš, než u čtvrťáků. A měli pravdu, že...->> :D

Nezdlouhavej program, zajímavej nástup (VIDEO), hrozně dojemná písnička (To bylo tak krásný!!!), šílenej potlesk pro všechny, suprově vymyšlenej proslov s fotkama,

nádherný šerpování bez trapnejch komentářů,špatnýho přepípaní hudby nebo tanečků ("taneček" kluků totiž rozhodně trapnej nebyl! :D),

moje písnička na odšerpování, miliony drobnejch letících vzduchem, šerpování ředitele,
 přípitek (+na ex s Vepřem! :D),


 zametání (nešlo to, vůbec!!),
(zrovna my dvě v černých šatech:) )

tanec s FM, tanec s Vaškem <3 :),
párty v šatně:
s Ditou nejlepší kočičkou a malym Sochou

S Domáčem
a se všema, škoda, že Domáč má jeden ze svejch klasickejch foto výrazů :D
:-* :-* :-*

 prodej tomboly ( s Vepřem!:D), párty, párty, párty,
 odšerpování (=minuta, ne tisíc milionu hodin trapnýho skákání)->konfety (boží!!),

dražba dortu (2 500,- a zase jsme lepší než 4.AB:D), a na závěr PŮLNOČNÍ PŘEKVAPENÍ (totálně mega úžasný, ale tak hrozně rychle uteklo :( )
Let the party ROCK!

super kočičky :D 
We are YOUNG, we are STRONG!

Raining man! :D (Magic Mike <3)

Oppa!


Komentáře

  1. měla si užasný šatičky. a ta postava, mužu se zeptat, kolik vážiš a měříš? děkuju lucinka:*

    OdpovědětVymazat
  2. juhuuu, nejlepší plesíček na světě :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super šatečky! můžu se jen zeptat kde jste tak nááááádherné šaty vzaly? Protože v Brně nemůžu najít žádné, které by se těm vašim jenom přiblížily! Nádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzaly se docela náhodou :) Nikde na netu v salonech jsem je neviděla, ani jsem žádný podobný nehledala a pak mě najednou vykoukly v jednom salonu v Liberci :) A hned bylo jasno :D

      Vymazat
  4. odpověděla by si mi prosím aničko na první otázku? :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, já nevim jaká si Lucinka :D
      Děkuju za pochvalu šatů, ale psát tady kolik měřim a vážim by bylo divný, ne? :)

      Vymazat
    2. nebylooo :)

      Vymazat
    3. Pro mě jo, promiň :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY