Back to the 90's, please!




Kdo z nás by se nechtěl vrátit do devadesátek, když ještě existoval Supermax a Bojíte se tmy byl pro nás nejvyšší stupeň hororu.
Všechno nám bylo úplně jasný a zdálo se jednoduchý, chtěli jsme bejt co nejdřív dospělí. Mít kluka (uuu), nosit podpatky (uuu na druhou), malovat (nekonečno uu), bydlet sami (dvě nekonečna uu). A teď? Všechno z toho mít můžem a stejně to neděláme.
Teda aspoň já ne. Teda 3/4 :D

Fotka je focena kvůli mojí a bráchový oslavě narozenin právě ve stylu devadesátek.
Možná to už chvílema přepadlo do 80's, ale zas tak moc se nestalo :)









Moje nálada v posledních dnech kolísá podle toho, kdy si uvědomuju, jak málo času zbývá do maturit a jak malou šanci mám se vlastně někam dostat.


V posledním týdnu jsem měla faaakt hodně kindervajíček! Snažim se najít v nich figurky Star Wars, ale s mym štěstím tam bude spíš něco jako puzzle..
Včera sme s Domáčem koukali na Příšerky s.r.o. Mě normálně tyhle animáky snad baví mnohem víc až teď! Prostě super :) Příště si zopáknem asi Toy Story 1.
Tumblr_mh7ye6bp2m1rg6jnxo1_500_large




Komentáře

  1. na jakou vš bys chtěla? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš, na tý fotce vypadáš fakt dokonale! :D O maturitách mi ani nemluv, stejně jako o vysoký, ach jo ach jo. Jinak rozhodně s koukni na Toy story, viděla jsem to znova nedavno a je to fakt prča nad prču :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujuu :D na Toy Story jdu zrovna teď, yes! :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY