Moje maturitní šaty

Už před maturákem jsem jim dala titul nejlepší. Myslím, že to /pro mě/stále zůstává. Bude se mi jich těžko těžko zbavovat. Jestli k tomu teda vůbec někdy dojde.





 Byla jsem s nima vážně hrozně moc spokojená! :) Nebyly totiž žádnejm jinejm podobný ani střihem, ani stylem a barvou jen trochu (černá přece jen neni moc maturiťáková :) )
rovnou jsme se s holkama nechaly nafotit i dohroamady :)

někdy to byl fakt oříšek se před to plátno narvat :D

fotku s odhalenejma kalhotkama (T.) sem dávat asi nebudu, tak aspoň nožky :D 


Jsme prostě kočky! :)

Komentáře

  1. Každému se zdají ty jeho nejlepší :) Jsou moc hezké, sluší Ti :)

    OdpovědětVymazat
  2. vůbec ti neseděj střihem, maj hrozně špatně vyřešenej výstřih a celkově jsou divný.

    OdpovědětVymazat
  3. To: Anonymní (komentář nade mnou): Drž hubu krávo. Snažíš se tady šířit lež, o které víš že je to lež a jenom závidíš někomu mnohem hezčímu než jsi ty. Víš co? Chápu, že s tvým trapným a slabým egem, se po odeslání tvého komentáře zvýšila i tvoje ubohost a neohrabanost. Ale hnusky jako TY se prostě rodí. Stojím si za tím, že jí to opravdu moc sluší a že tobě to nikdy slušet nebude. Měj se :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kanno .. si v těch šatech super bomba a bezva a taky kůůl :P

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, šaty jsou krásné a Tobě to celkově na fotkách moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty šaty jsou krásný Ančo!!!

    - Florette

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to na fotkách sluší! Jsou rozhodně zas jiný styl, což se mi hodně líbí. Začínám totiž trpět alergií na typické šlehačkové šaty na maturák... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Šlehačku už v dnešní době nechce asi nikdo :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY