Volím si tebe?

[nudnej článek, přeskočit]
Přímá volba prezidenta.
Už na začátku mi to přišlo jako zbytečnost. Zajímalo by mě, jestli z toho má někdo vážně radost, že může svým bezvýznamnym hlasem rozhodnout o prakticky bezvýznamný funkci (jo, vim kdo je to prezident..). Jestli ten čas a hlavně peníze, které byly věnovány celé téhle kauze od návrhu až po změnu zákona byly vůbec nutné. Kolik by se toho ušetřilo bez předvolebních kampaní, které by při volbě senátorů neměli vůbec smysl. A to ani nemluvím o tom, kolik by se ušetřilo českých lesů, kdyby byly osvobozeny o všechny petiční archy a volební lístky.




Ale když už, tak už. Jednou to práve máme, tak ho využijem. V prvním kole jsem volila Táňu, i přesto, že mi všichni řikali, jak je to zbytečnej hlas (byl). Ale nechtěla jsem volit podle toho, co mi diktujou nějaký dva chytráci na YT. Je to moje volba.

Stejně jako teď. Nejsem podporovatel a milovník ani jednoho. Jen mě už vážně dost obtěžuje, jak všichni milujou "Káju". Celej facebook se do něj zbláznil, všichni sdílí videa českých umělců, kteří ho samozřejmě milujou taky. Volit Zemana je špatný, je zlej, sežere tě, Karkulko!

Nemyslím si, že to je špatný a spolu se mnou si to nemyslí spoustu dalších mladých lidí, kteří fanaticky nepropadli mediální masáži. Neřikám, že zrovna on je skvost české politky, ale rozhodně není tak špatnej, jak si o něm myslí milí facebookáři. Taky tímto netvrdím, že by byl Schwarzenberg špatná volba, jen se zamyslete nad tím, jestli je to opravdu vaše volba a ne jen věrnost slušivý žlutý placce s dědou pankáčem.

A rozhodně nemá cenu se kvůli tomu hádat, jak už se to někde občas vážně děje...

Komentáře

  1. Opravdu pěkně napsáno :) To s tou plackou mě dostalo :D

    OdpovědětVymazat
  2. zkus si přečíst něco o opoziční smlouvě, možná tě to od té tvé alternativnosti odradí. Ale jinak, úvod supr, máš pravdu.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvěle napsaný, já sice Karla volit budu- opět, ale s lidma se nehádám, každej má svůj názor. Táňu jsem chtěla volit, ale přesně proto, že by to byl zbytečnej hlas, jsem volila Karla. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY