Why start something new?

Dali jste si předsevzetí?:)
Já jo.
A jedno mi bylo dáno. Nebo spíš vnuknuto.
Doteď mi nepřišlo divný, že o sobě na web píšu tolik věcí, že pak tolika lidem připadá, že mě znaj. Nikdy mi to nevadilo, dělám to takhle už 5 let /wtf!/. Ale najednou mi to vadí.
s tučnákama :)

Takže si dám předsevzetí 2. 


Budu lepším člověkem, budu tím, kým jsem vždycky chtěla být a snad už i párkrát byla.

A se svěřováním se online končím, ale jelikož vážně ráda šetřim české lesy a nerada vypisuju propisky, tak si to stejně na blog psát budu, nekonkrétně, krátce a nebo supertajně. Ha! :)


krok jedna: neboj se :) 

Komentáře

  1. Sakra Ančo, to je dobrej song ! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ani, nejlepší je psát nějaký šifry, kterým stejně rozumíš jenom ty a pak se za pár let sama sebe ptát, co jsem tim sakra myslela?!! Jinak, mám na tebe sáááhodlouhou otázku. Npíšu ti na FB :)

    Kristyna - florettcin.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY