Mám obě ruce pravé

Prázdniny jako kdyby ani nebyly.. A další už nebudou.

V neděli ráno jsme sedli do auta a v 10 už lyžovali na Ještědu. Jupí!
Měli jsme v plánu jít v úterý do kina a podívat se do aquaparku. Místo toho jsme šli do vany a podívali se na film doma. A udělali jsme dobře :)
z filmu District 9 (doporučuju, ale bála jsem se :D-ikdyž není čeho)
Obědy u babičky, sranda s nemocnym Sochou. 
Vážně si nepřijdu na 18, a myslim, že ani až mi bude za měsíc 19, tak si nezvyknu. Chovám (a asi i vypadám) se tak na 14. Joo, alespoň po mě u kasy nechtěli juniorskou kartičku, protože jim muselo být jasný že helmu s králičíma ušima může mít jen ditato.
Poslední den jsme se šli "projít" na přehradu. Sněžilo a sníh byl všude. A lidem asi přišlo divný, proč se mladej pár na procházce válí ve sněhu ... No asi to divný bylo, ale to je přesně to, o čem mluvim :) 
tvářim se dost naštvaně, což jsem ale vážně v tu dobu nebyla. to snad ani nešlo! :)

Náš landart :D 

Měla jsem v plánu udělat X maturitních otázek a vážně nevim, kolik jsem jich zvádla.. Moc jich ale neni. 
Odhlásila jsem se z březnovejch scií. Chci se stát taxikářkou. Joffrey je zraněnej a vypadá jak zombie (in you heaaaad). Lidi v Turecku se asi hodně nuděj a tak votravujou na omegle místo toho, aby se aspoň trochu učili anglicky. ->>
A musim přestat s hlasitym smaním (smaní.haha:D) při sledování komedií (&Cimmrmanů)
Založila jsem si účet na VV. Akorát mi to zabírá čas, když prohlížim katalog a fora.. MOR.





Komentáře

  1. aničko jak ti jsou scia? a kam se hlásíš všude na školy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Scia mi zatím nejdou, ani jsem na ně nekoukla. Mám přihlášku na VŠE a na FSV UK a práva v Praze :)

      Vymazat
  2. tá fotka v tých okuliaroch je super ! :) vyzeráš tam tak bojovne ale v dobrom slova zmysle samozrejme ;))
    pokiaľ rada čitaš tak ťa pozývam na moj blog kde je giveaway o knihu :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/02/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  3. Turkey, you? :'D Ušatou helmu měla kámoška na lyžáku a už se nezbaví přezdívky král Lávra. ;D
    Jinak ve čtvrtek jsem šla odevzdat přihlášku na gympl a mám takový dojem, že jsem tě zahlídla před školou. Sice v tu chvíli jsem nevěděla, kam si tě zařadit, ale nakonec mi to došlo. Teda aspoň myslím, že jsi to byla ty. Modrý kabátek, že jo? :D :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY