90's KIDS

Narozeninová párty ve stylu devadesátek se víc než povedla :) 
Velmi mile mě překvapilo, že si všichni podmínku stylovýho vohozu vzali vážně a všechny "kostýmy" byly fakt propracovaný. Vypadali jsme hrozně (krásně)!


Po celou dobu hrál speciálně vybraný playlist ze samých hitovek (youtube :) ). 
Už se těšim až bude víc fotek. 
Zatím jsem jen ukradla dvě z FB (úvodní od Áji) a tahle od Týnky
naprosto suprová! 
mokrá trvalá, drdůlky a plísňáče. YES.

Celou party padaly vtípky a hlášky z devadesátek. Prostě back in time se vším všudy. Dvojčata tehdy ještě stála a Kurt Kobain byl živej. 
Party Joffrey
Na party jsem se fakt těšila (a Joffrey taky! :D), ikdyž jsem měla docela pochyby jak to dopadne.. Dopadlo to dobře. Nakonec. Až na ten nehoráznej nepořádek.. ale to se dalo čekat :)

Ráno jsme nad rozšlapanejma brambůrkama, rozlitou kolou a dalšími neidentifikovatelnými věcmi příjemně posnídali s dobrým čajem a toasty. A k tomu si pouštěli takovýhle pohodičky. :) Ideální ráno.

Komentáře

  1. Ta fotka s tou kočkou je boží! ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kočka je super. To musela být vážně skvělá párty. My máme jednu v sobotu ve stylu 50.let, tak jsem na nás zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) joo padesátky jsou taky dobré :)

      Vymazat
  3. Super fotky! Ta kočička s čapkou je parádní!:)

    Krásný blog!

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, já chci taky! Příště me vezměte do party :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Ok, budu si to pamatovat, tak příště! :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY