FURCHTEINFLÖßEND [awesome]


Jarní úklid u mě začal brzo. A S úklidem jsem se dala i do přestavění nábytku a vyrřazení oblečení (votočuju)votocvohoz.cz
A jsem spokojená! Pokoj je teď hezčí a větší (a prej to řikám po každý takový přestavbě :D)


Jsem takovej trošku monikovskej typ. Ne jen, že mi kamarádky často řikaj: Teď vypadáš jak Monika! Ale taky mezi moje nejoblíbenější činnosti patří uklízení. A do třetice-mam príma staršího bráchu! :D
Škoda jen, že s mym vařením bych to na šéfkuchaře asi nedotáhla.. (btw: dnešní prostřeno a Markéta :)) )

S tou vášní je to tak, že nejradši uklízim někomu jinýmu. Například bráchovi. Ale už se taky stalo, že sem uklidila i pokoje mým kamarádkám a nejednou taky D., ikdyž s tim je vždycky největší problém ho přemluvit :D


úplně klasická fotka z oběda

Dneska jsem přečetla Psí srdce od Bulgakova- doporučuju :) (asi za 3 hoďky)


Pátek párty, sobota párty.
A za dva týdny největší párty tohohle roku! Yes :)

Komentáře

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY