GIVEAWAY

Nebude.
NEW IN.
Taky nebude.
Ani ROOM TOUR, ani WHAT'S IN MY BAG
Nemám na to prostě buňky (a kameru a kabelku)

Ale něco pro věrné čtenáře bude (M. :-*) a taky se pochlubim co sem si koupila.

V sobotu jsem byla na velký narozeninový párty. A ocitla jsem se tam docela náhodou. S Danem a Zděndou. To už se mi dlouho nestalo jít pařit taky někdy s nějakou jinou skvadrou.
Zvali jsme se navzájem na Fanty, Sprity a Coly (moje peněženka pláče).
Pak jsme jeli(=výhoda nealka) ještě do jednoho klubu, protože to tam prej žilo. Jo, žilo do tý doby než jsme přišli na parket my. Sakra, to už jsme tak starý, že je těm 15 trapný vedle nás trsat?

kvalita z nákupů. není nad to, když tam potkáme celou rodinu. obě rodiny

černý šatočky a galaxy bundičko
geom šatočky
V sobotu to bylo 6 let a tak jsem koupila narcisky.

Věděli ste, že Sprite znamená skřítek?
Slova psaný kurzívou byly myšleny ironicky.


A aby si NĚKDO pořád nestěžoval na můj blog tak sem dám ještě můj dnešní skvostný účes :) (není to vidět, ale bylo to fakt hezký :D)
ale můžete zkusti GA třeba tady http://handbagforladies.blogspot.cz/2013/03/giveaway-trickovycz.html :)

Komentáře

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY