Maturito, pojď si!

Du ti  na pro ti


Víkend ve znamení maturitních příprav. Jen tak lehkých, aby to vypadalo. Pár otázek vypracováno, pár knížek dočteno, jedny šaty k maturitě koupeny.
kvalita od firmy Nokia

Za víkend jsem přečetla Bílou nemoc od Čapka (drama, doporučuju) a Zbabělce od Škvoreckého. Doporučuju všema dvaceti! Taková poučnější Prima sezóna :)
A jsem na sebe pyšná, že ze svého seznamu 20 knih jsem opravdu všechny četla, až na Tři kamarády, na který se chystám zítra :)

V sobotu jsem byla v kině-Croodsovi. Sice v sále nejstarší, ale i tak jsem se bavila. U jedný scény dokonce nahlas..několik vteřin vkuse.
V neděli jsem byla v Az kvízu na čaji. Možná spíš v Čajovně na AZ kvízu (desková hra:D). Je to fakt divný, ale můj čaj zase chutnal a vypadal jako voda (a to jsem si dala jinej), je tohle sakra normální?!!

šaty ještě jednou, je to sice XS, ale to se poddá
není to sice vůbec vidět, ale jsou z toho suprovýho poloprůsvitnýho materiálu, takže pod nima musí být spodnička. A stály stejně jako nová podpresnka. Což vám asi stejně nic neřekne :D

 A nový "áčkový" náušnice. Tak mě napadlo.. lidi, kteří se nejmenujou na A v tom to písmenko asi nevidí co? 


Komentáře

  1. juj maturity som rada ze uz ich mam za sebou :)

    Inak ak by si chcela tip na dobry relax, najdes ho tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/sladke-sny-s-nobilis-tilia.html

    OdpovědětVymazat
  2. Na mém blogu je giveaway.:)
    Budu ráda, když se zapojíš :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY