Vítá vás 3. galaxie!

Minulý pátek bych definovala slovy jako kvanta podniků, kinder party a straight edge.

1) Měla jsem v plánu jít jen do hospody na oslavu 16 narozenin jednoho kamaráda, ale nejdřív jsme šly s holkama do čajovny, do dvou hospod a nakonec ještě na pizzu.
Dala jsem si ledový zelený čaj, co chutnal (a vypadal..) jako voda s citrónem. A po dlouhý době taky vodnici-hroznový víno. Přijde mi hrozně nereálný, že v 15 jsme dávali vodnice každej den.. Teď mi dělala problém i ta jedna. A to je dobře!

 já a moje galaxie


2)Kinder party jsme  začaly sledovat už v tý čajovně, kdy si banda 15(16?17?) cápků hrozně užívala plzničku a společnost jedný fakt divný holky. Takhle jsme se my určitě nechovali a takový věci jsem teda určitě neřešili..
Pokračovalo to na tý oslavě. Je to smutnej (a trapne) pocit, když jste ze všech hostů skoro nejstarší. Mladý se popíjeli, pařili (diskotéka typu diskoték na lyžákách..) a užívali si to.

3) Nepila jsem, protože jsem řídila (budu to praktikovat časteji!) a na ruku jsem si nakreslila jakože sXe křížek, kterej sem pak ale každýmu musela vysvětlovat..

V sobotu jsem byla pozvaná na oslavu kamarádky 20. A to bylo v úplně jiném duchu :) Dala jsem ji panáka vodky a rumu (TIP: v Tescu je mají 20Kč/ks :) ). Měli jsme výbornej jahodovej koktejl a celkově to byl moc fajn večer :)



Přesně za týden mám narozeniny. 19.
A jsem nemocná..

Komentáře

  1. Ráda jsem vstoupila na tvou galaxii a myslím, že bychom spolu mohly oslavit narozky ;-) (počítám-li správně, máš je - stejně jako já - 26. března...to už budeš určitě zdravá jako velryba).
    Ať žijem! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé někdo kdo se narodil ve stejnej den! To je hezký:) Tak na nás! :D

      Vymazat
  2. Podle popisu je vidět, že sis to užila :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY