Žižkovská noc, smíchovský ráno

zdroj
Žižkovská noc je zimní hudební festival, který probíhá v 18 klubech najednou a je jen na vás jakou kapelu si z tý stovky vyberete. Někdy ten výběr za vás udělá to, která je nejblíž a někdy zase to, kam se ještě vůbec vejdete. Což byla asi hlavní problém. Všechny kluby byly nacpaný k prasknutí a dostat se tam dalo hodně práce (např. dělat že rozdáváte sponzorský reklamní kartičky -XT3, odkud jsme stejně hned zase odcházeli..).

Chtěla jsem se jít podívat na 3 kapely- Mimo realitu, Skywalker a Paulieho. A to se mi taky podařilo, takže jsem byla naprosto spokojená. Nejsem žádnej vyhrazenej hudebná fajnšmekr, proto se zrovna mně ta pluralita všech zúčastněných hudebních stylu vážně hodí.

mimo realitu
zdroj obrázku
Koncert Mimo realitu byl v mini hospůdce Nad Vikorkou, kam -jak se mi zprvu zdálo-se nemohlo narvat víc jak 10 lidí. Nakonec nás tam bylo faakt hodně a 100% lidí, kteří měli kolem sebe alespoň trochu místa na paření, tak pařili. Nejvíc teda hlavně my, že jo (a holka v tričku I prefer the drummer.. >-<)
(zdroj- Skywalker FBKdyž jejich kytarista slavil narozky a my mu zpívali Happy birthday!
O tom, že chování publika je nemalá část kvality celýho koncertu jsme se přesvědčili hlavně na Skywalkrech, kde jsem byla vážně ráda, že jsme si s Týnkou zabraly bezpečný místa na lavičce ale hned u podia s praktickym výklenkem, kam jsme zapadly vždycky když se na nás valil rozjívenej dav. Skywalkeři byli prostě naprosto výborný a ikdyž jsem od nich znala jen pár písniček, tak sem si to užila.

Posledního jsem měla v plánu Paulie na 0:20. Hodně velká škoda, že nakonec začal hrát tak v 1:20, protože já tam celou tu hodinu čekala (+šla jsem tam s předstihem, takže hoďku a pů..) a musela trpět "rapery freestylery", kteří se asi snažili zachránit situaci, protože něco technicky (?) nešlo, ale vážně se jim to moc nepodařilo. Když se asi po stopadesátý ptali, ať zvedne ruce ten, koho to tu baví, nikdo se neozval.
Ale samotnej výstup Paulieho, Děkyse a Kenny Rougha byl suprovej! Stála jsem hned v druhý řadě (což byl fakt úspěch na to, kolik tam bylo lidí) a fakt si to užívala. Ou dý.

Pak jsme měli v plánu ještě B!B, ale to už bychom asi vážně nedali a tak se šlo domů, k Rádě. 
Čekali jsme asi hodinu na Tramvaj, ale to už bylo jedno. Zastávku v Mekáči jsme zaspali a tak nám Ráďa udělala domácí cheesburgery-s okurkou (za 50,-! :D). 

Ráno bylo dlouhýý. Ale pohodový :) Děkuji Péťovi a Rádě za nocleh a za jablečnej koláč k snídani :-*.

Za večer jsem utratila 5 stovek. Což je dobrý, když do toho počítáte vstup, pár piv, dva číze, vlak a tričko.


Komentáře

  1. Tak za organizátory opět děkuji, každá zpětná vazba je super. Přeplněnost byla tenhle rok velkým problémem, snažíme se držet cenu na nízké úrovni a přidávat stále lepší interprety a pak to takhle vypadá... na druhou stranu to alespoň má atmosféru a kluby nejsou poloprázdné ne? Jinak doufám, že sis to i tak dostatečně užila a dorazíš i ten příští rok.

    OdpovědětVymazat
  2. GIVEAWAY GIVEAWAY GIVEAWAY!! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY