I CAN PURR!

Buď nic nedělám a nemám o čem psát a nebo toho dělám tolik, že pak ani nestíhám (a někdy spíš ani nechci) psát.
Neni to nijak zajímavej měsíc v životě maturanta, na denní paření si přijdu stará a tak mi nezbývá než se jen učit. Což teda taky vlastně nedělám.
Jo vlastně.. začala jsem cvičit (->už cvičim dva dny hahaha). Což je asi největší změna za posledních 10 let.
umej si ty ruce!!!

V pátek jsem byla na koncertě The Dodoz, který sem přijeli až z Francie,  a Mimo Realitu.. byly fakt suprový! A bavil se se mnou jejich kytaristou (úúúú :D)! Zkusila jsem ochutnat 16°pivo.. nedopila jsem ho :D (dopila ho Dita)

dvě žáby a jeden vodník
(taky rádi "pijete" ledy, který vám zůstanou v drinkách? ten od panáka vodky je fakt FAKT hnusnej..a teď se mi vlastně vybavil i rekord (můj!) v počtu ledů v puse F.Y.)
já a "muj novej kluk" 

A "muj starej kluk" se mi vrátil z Holandska a přivez mi typical dutch oranžový brejle. Ať žije královna! :)

The Dodoz- I Can Purr :))

Komentáře

  1. to maj takovej vymakanej klipicek joo? tvyho novyho kluka sem videla v pondeli, kdyz sem sla na autobus a premejslela odkud ho znam, ted uz to vim diky tvymu blogisku <3

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY