Jarní&Maturitní

Jak se má člověk takhle učit? 

taaakhle roztomilej je :) (v poslední době jsem tak trošku kočkofil)

džínová košilo/bundička 
Po 90's party se nějak usídlila v mym šatníku :)
(Už se těšim na další komentáře Dana, když mě potká ve škole "Co to máš na sobě???!!!" :D )

nejlepší hodinky na světě :) 

můj malíček je prostě outsider
nějak jsem se dala do lakování nehtů (minulý rok jsem měla nehty nalakovaný asi tak ..jednou a poslední měsíc už jsem si je lakovala nejmíň 3x)

připravena na první jarní sluníčko

jestli máte rádi ty klasický jabkový cidery /čti "sajdry vole"/ tak tohle vám určitě chutnat nebude.. těšila jsem se a zbytečně :( Ale zkuste to :)

a na závěr pár mých oblíbených vtipů
:)) 


Komentáře

  1. juu ty brýle jsou bezva! :) Dávám like na gfc (petra lorietta), já na blogu gfc nemám, ale můžeš mi dát like na facebooku, udělalo by mi to velkou radost ;) Předem děkuji! Dej mi vědět, kdyby sis také založila fb, nebo circles, či bloglovin, ráda dám like ;) Měj se hezky!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Staropramen COOOOOL Sajdr je špatnej, nic nemá na 4,5%ní poctivý Cidery :D. Nejlepší je vtip - "výlet do Paříže s mýma BBFs" :D takový já ráda

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY