Kolik asi vydělává pan Scio?

Včera úplně vynerovvaná. Dneska úplně vyšťavená. Aneb moje první SCIA.
Ještě teď se mi v hlavě montujou otázky na verbální a analytickou část a pořád přemýšlím, že jsem tu otázku ohledně labelismu určitě odpověděla špatně..
(ilustrační foto: generálka didaktického testu z Čj-> odložené mobilní telefony )

Odjezd  7:00, začátek byl 9:00. Psaní prvního oddílu-hrozně málo času.. Přestávka. Rozšířená část, čas víc v pohodě. Přestávka. ZSV nejvíc času. Konec 15:30. Příjezd 17:00.
...aneb jak zkouškou zabít celý den.

Možná jsem teda těch dnů měla zabít víc a to hlavně přípravou.. nechodila jsem na žádný kurzy a dělat si doma cvičný testy mě nebavilo, jsem ztracenej případ..

Moje morální podpora byly holky, hlavně Bajuš s odlehčováním situací (aneb, kolik v Ústí stojí jízdenka na tramvaj) a taky s výjimkama (věděli jste, že v Černé Hoře se platí eurem, přestože není v eurozoně?). A taky sms korespondence s chudákem Vepříčkem samotinkým v Praze.

Jsem ráda, že to mám za sebou a že tam zas dlouho nepůjdu. Říkám si, že se budu připravovat víc, ale vim, že asi nebudu..

+ moje chlouba, kterou jsem musela odlakovat (až po týdnu!)

nejlepší nehty co jsem kdy měla aneb dárek od Maki :)

Joo a jsem ostříhaná. 

Komentáře

  1. Scia nesnáším, nějakým zázrakem jsem se dostala na výšku s mým nízkým percentilem, ale držím se tam :D držím palce ať to dobře dopadne :)
    A ten lak vypadá skvěle :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si měla docela štěstí :) Děkuju :)

      Vymazat
  2. Postni fotku s novým účesem!!!! Nemůžu se dočkat! :)
    Btw. Ta Černá hora mě dostala - lol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to nic převratnýho, takže nevim ejstli to má cenu sem vůbec dávat :D

      Vymazat
  3. To mi povídej! Já měla včera scia, co začánaly v 9 a končily v 11 a pak další z angliny, co začínaly ve 4 odpoledne. >.< No, taky celý den ve městě, které nemám zrovna blízko domu, takže jsem furt chodila někde nebo se učila v parku a už nevěděla co dělat a večer jsem byla jak zabitá. Za scia vyvalení prachy a stejně nemám pocit, že bych je udělala. x\

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo taky sem měla Scia i tuhle středu.. a bylo to pořád stejně hrozný. Zase jsem měla OSP Z+ R a ještě k tomu ZSV.. a je to bída :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY