Obrazně řečeno [random]

Ukradla jsem kamarádce zrcadlovku! 
Ale jen na pár fotek. Když jsem se doma nudila a objevila její obal na foťák na křesle. To se ale mám.
A tohle bude největší random-foto článek v historii tohoto blogu! 

dárek od bráchy. nečekanej, ale trefnej! (=trefil se)


nejvyužívanější kusy šatníku (džínová bundička je nová, proto má nehodící se ramínko)
jedna z hodně mála dekorací v pokoji

to zrcadlo normálně tak špinavý nevypadá, asi budu muset fotit (->uklízet) častěji.

narozeninový přání
naše dokonalý šerpy :))
a ještě jednou 90's. moje sexy džíny <3

středeční FTVS party v Praze a prodávání tomboly. Jägger akce na kytky a panáky. Nepila jsem, věnců jsem měla hodně :)

z backstage v Chapeau Rouge (na poprvé mi to přišlo jako feťácký doupě.. a už sem se toho pocitu nezbavila)

Teeny narozeninová párty (prosinec '12)-dlouhý vlasy

krátký vlasy
Bylo divný se najednou fotit sama. Už vážně hoodně dlouho jsem se nefotila. A přišla jsem si fakt divně. Vlastně mi i přijde divný to sem dávat, tak sem to aspoň takhle natočila, abych nebyla vidět.

-KONEC-




Komentáře

  1. super fotky, randomy mám moc ráda :-)
    T.

    OdpovědětVymazat
  2. Zábavný fotky a telefon je úžásňák! ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. ta druhá a třetí fotka- fakt pěkný :P

    OdpovědětVymazat
  4. skvělé fotky :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Mas dobry i kratky i dlouhy vlasy :) a tvuj pokoj vypada dobre i z tech dvou fotek :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY