Zazvonil zvonec a školy je konec..

..a žili šťastně až do Posledního zvonění
Nazdár!

Zítra máme Poslední zvonění a já v sobě cítím emoční touhu se z té hrozné posledňové melancholie vypsat..
Ale nějak nemám co. Protože si to ani pořádně neuvědomuju a nebo to tak prostě má být a nemá cenu se tomu bránit.




S mojí třídou jsem prožila naprosto suprovejch 8 let, který jsem si nedovedla představit lepší! (asi to zní jako klišé, protože to prohlašuje každej čtvrťák, ale já to myslim fakt vážně a nikdy jsem to nemyslela jinak).
Nezapomenutelný akce, na který jsem už trochu zapomněla (a který jsme si proto dneska s Martou hezky vybavovaly u fotek :D), miliony hodin ve škole, který -stejně jako všechny ostatní hodiny ve vašem životě-prostě nějak utekly a ani vám to nepřijde.


(hodně dávné) doby, kdy naše párty ještě byly sXe :D

ale zase doby, kdy jsme každej pátek pily hodně...

a další pátek zase hodně...

a dělaly jsme hrozný kraviny..
a ještě větší kraviny (bez ilustrace)


a rebelovali jsme psaním srdíček na tabuli
(a Dan ještě nepropad..)

a s Ditou jsme byly hrozně drsný!

a Anička je drsná pořád!

a ještě jsme měli kalkulačku
(absintha budeme mít zítra -viz display :D)


a chodili jsme do školy v plavkách :D

zkoumali naše těla pod papírovym rentgenem

snažili se dělat něco jinak 
Baloons

a hráli jsme divadlo, berušky!

a dělali jsme toho hrozně moc, každej den po škole, spolu :)
To bude asi ta největší změna, která už vlastně tak trochu nastala.




Komentáře

  1. užij si poslední zvonění, mě to čeká až za tři roky...a u matury držím palce! :-)

    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Poslední zvonění bylo suprový!

      Vymazat
  2. To je skvělý, závidím.. Na základce jsem měla nejlepší třídu s kterou pořád držím, od týhle ráda uteču :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moji základkovou třídu si skoro ani nepamatuju, protože jsem s ní byla jen 5 let.. :)

      Vymazat
  3. Tak všechno nej do dalšího života!! :D

    OdpovědětVymazat
  4. "miliony hodin ve škole, který - stejně jako všechny ostatní hodiny ve vašem životě - prostě nějak utekly a ani vám to nepřijde"

    ..asi tak!!

    Taky to beru jako nejlepší roky, my jsme teda byli "jen" 4 roky spolu, ale i tak, nejlepší :). Nedochází mi, že je konec.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY