Čekání na?

Nějak dlouho jsem nepsala. To je proto, že se pořád učim.. Ne neni. Protože se pořád neučim. Vlastně si řikám, kdy asi tak začnu.. ale jako doopravdy, ne takový to pročítání si 2.MO Náboženství a ujišťování se, že o všem přece něco řeknu.. 

Sobotu jsem zasvětila vypracovávání knížek na češtinu. Četla jsem je všechny a všechny se mi fakt líbily. Jen nevim, co bych o nich měla říct, aby se to líbilo i komisi. Třeba Norské dřevo? Nebo Světlem oděná-nikde na netu to rozebraný neni.. s tim jsem si fakt naběhla :D Ale aby to nevypadalo tak .. maturitově.. tak přikládám pár fotek z posledních akcí.

ztracený brejle :( 


s tim srdíčkovym efektem to hned vypadá romanticky, že jo?

já a můj novej kluk (po stopadesáté.. kdykoliv jdu někam s Ditou, tak mám fotku s mym novym klukem :D)


3 strašidelný kočičky (líbí se mi, jak nám svítí každý jen 1 oko :D)

Čtvrteční párty v Praze.. Mělo to být další Tramvajové dobrodružství, ale (bohužel) jsem jela autem. Já+auto+Praha-navigace=not good. Ale nakonec jsme tam dojeli. F.Y.
Znáte někdo Croos Club? Asi nejzajímavější klub, kde jsem kdy byla! Mrkněte na fotky na jejich stránce. Je celej obalenej železnou konstrukcí a vevnitř je to takový docela psycho bludiště.
pohled z "terasy",kde jsme seděly, na bar

s Týnkou. Jo, vypadám(e) tak na 13.. Ale to je extrém. Normálně nejsme tak roztomilý.

Hlavní stage. Za podiem byl "obraz" ze světýlek a během koncertu to pořád blikalo. Hodně dobrá atmoška :)
Na druhý "podiu" (v -2 patře) byla dubstep diskoteka, ale nikdo tam nebyl. Jenom jeden faakt hodne divnej kluk, co si tancoval pro sebe. S Týnou jsme tam šly a docela drsně to rozjely. Podle mě jsme musely vypadat hrozně opile/zfetovaně. Yes :D

Jestli vás při čtení titulku napadlo "Čekání na Godota" vítejte ve světě maturantů!

Komentáře

  1. Norské dřevo mám taky! Vybrala jsem si to, protože mě ta nížka lákala a pak se mi taky i strašně moc líbila! ^^ Ale teď co jim o tom říkat, viď? Rozbor jsem si teda dělala z různých zdrojů na netu a dneska jsem to ručeně vypisovala na papír a vždycky každou věc odjinud. :D

    Ale třeba dost toho je tady: http://www.rozbor-dila.cz/norske-drevo-rozbor-dila-k-maturite/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Norský dřevo sehnat neni problém, myslela jsem spíš tu Světlem oděnou, ta nikde neni :/

      Vymazat
  2. lovely pics! a kiss from Spains ;)

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  3. rada bych te ke mne pozvala na giveaway o kozenou kabelku z Italie:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, s učenim to mám stejně..a moc vám to spolu sluší :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Roadtrip no. VI

SKIALPY a SPLITBOARDY